Vyhledávání

Hyundai odhalil první vysoce výkonný model řady N pro trh USA

Hyundai odhalil první vysoce výkonný model řady N pro trh USA

Hyundai představil vysoce výkonný model Veloster N určený pro americký trh. První model soznačením „N“ tak na tamní trh zavádí novou platformu Veloster, která zákazníkům nabídne vysokou úroveň výkonu a sportovní atraktivity.

Vozy s označením „N“ zrychlí tep každého řidiče již při usednutí za volant. Automobilka se nezaměřuje jen na výkonové parametry, ale také na potěšení zřízení a „počet tepů za minutu“ místo pouhých „otáček za minutu“. Model Veloster N je nově vyvinutým vozem, který poskytne řidiči maximální potěšení zjízdy vkaždodenním provozu na silnicích, i na závodním okruhu. N bylo zrozeno vNamyangu, vglobálním výzkumném a vývojovém středisku společnosti Hyundai Motor v Koreji a přivedeno k dokonalosti na závodním okruhu na Nürburgringu. Začátek výroby je plánovaný na září 2018 a první vozy by měly být na trhu kdispozici vposledním čtvrtletí tohoto roku.

„Veloster N přináší automobilovým nadšencům novou úroveň zážitků,“ uvedl Albert Biermann, prezident a vedoucí divize vysokovýkonných vozů Hyundai Motor Group. „Je to další příklad schopností Hyundai vytvořit vzrušující sportovní vůz se skvělou dynamikou kombinovanou s cenovou dostupností.“

Veloster N nabídne exkluzivní přední lištu s mřížkou chladiče v N-designu s výraznými vzduchovými kanály pro lepší chlazení brzd. Vnabídce jsou také exkluzivní boční prahy opět v N-designu a lehké 19palcové hliníkové ráfky s dvojitým paprskem s obráběným povrchem, které jasně odliší model N od ostatních modelů Veloster. Zádi modelu dominuje spoiler s integrovaným difuzorem a vysoce průtokový dvojitý výfukový systém.

Uvnitř vozu jsou exkluzivní sportovní sedadla N-design, N-designový volant a N-designová řadicí páka. Interiérové ​​detaily jsou zdůrazněny motivem N se zvýrazněnou modrou barvou.

Veloster N pohání motor o objemu 2,0 litru sturbodmychadlem a přímým vstřikováním ovýkonu 275 hp při 6000 ot./min. a s točivým momentem až 353 N.m. Systém také využívá dvoustupňový indukční systém pro maximální výkon při všech otáčkách. Poměr komprese motoru je 9,5:1. Motor je propojen s šestistupňovou manuální převodovkou s krátkým posunem a schopností snižovat otáčky směrem dolů. Převodovka používá synchro kroužky opatřené uhlíkovým povrchem a vyztužením převodového materiálu pro hladší provoz a nižší celkovou sílu posunu spojenou s pozitivním záběrem. Spojka Veloster N využívá také konstrukci dvojitého obložení spojky pro zvýšení odolnosti proti roztržení a točivého momentu.

Model nabízí systém výběru režimu pohonu „N Grin Control“, který je schopen měnit kompletní nastavení vozu. Zahrnuje módy Normální, Sportovní, N, Eco, a N Custom. Jednotlivé jízdní režimy tak mají různé odezvy škrticí klapky motoru, přizpůsobené otáčky motoru, fungování výfukového systému, naladění diferenciálu, tlumičů a celkového charakteru řízení.

Více informací na www.hyundai.com/velosterN

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share