Vyhledávání

Nejostřejší verze řady Astra GTC je tu: Motor 2.0 Turbo s přímým vstřikováním paliva

Nejostřejší verze řady Astra GTC je tu: Motor 2.0 Turbo s přímým vstřikováním paliva
Nová Astra OPC – Nejvýkonnější Astra všech dob
·        Nejostřejší verze řady Astra GTC: Motor 2.0 Turbo s přímým vstřikováním paliva
·        Výkon 206 kW/280 k, točivý moment 400 Nm, maximální rychlost 250 km/h
·        Speciální podvozek se samosvorným diferenciálem a brzdami Brembo
·        Osobitý design OPC a sportovní interiér vyjadřují emoce
 
Nový Opel Astra GTC zanedlouho dostane opravdu „ostrou“ verzi: Nabídku kompaktního sportovního kupé v létě 2012 korunuje vysoce výkonná verze OPC (Opel Performance Center). Astra OPC bude mít pod kapotou turbodmychadlem přeplňovaný zážehový čtyřválec o  objemu 2,0 l s přímým vstřikováním paliva do válců. Motor o výkonu 206 kW/280 k a s točivým momentem až 400 Nm je propojen se 6-stupňovou manuální převodovkou. Astra OPC dosahuje maximální rychlosti až 250 km/h, což je nejvyšší hodnota v celé dosavadní historii modelů Opel Astra.
 
Podvozek sportovní verze OPC je modifikovaný pro maximální výkon bez jakýchkoliv kompromisů. V duchu nejlepší tradic modelů OPC byl podvozek detailně vyladěný při náročných testech na tzv. Severní smyčce německého okruhu Nürburgring. Tam se na detailním ladění vozu se podílel sportovní ambasador značky Opel – legendární pilot Joachim („Jockel“) Winkelhock. Modifikovaný podvozek zaručuje extrémní jízdní dynamiku a vynikající ovladatelnost. Jeho základem je hi-tech přední náprava HiPerStrut (High Performance Strut) modelu Astra GTC. Kromě modifikované nápravy HiPerStrut profituje Astra OPC i z plně adaptivního podvozku FlexRide. Systém FlexRide umožňuje řidiči přepínat charakteristiky tlumičů pérování, účinek posilovače řízení a reakci elektronického pedálu plynu. Řidič může tlačítkem zvolit dva specifické režimy „Sport“ a „OPC“.  
 
Astra OPC jde v oblasti podvozku ale ještě dál: Na přední nápravě má standardně namontovaný samosvorný diferenciál, který výrazně zvyšuje stabilitu a zlepšuje ovladatelnost v porovnání se standardním modelem Astra GTC, což je zřetelné především při intenzivní akceleraci ze zatáček, a to i na mokré vozovce. Vysoce výkonná brzdová soustava prestižní značky Brembo zaručuje optimální zpomalení a maximální stabilitu i při extrémním namáhaní.
 
Speciálně modifikovaná karoserie modelu Astra OPC je výrazem ryzího nadšení z výkonů a rychlosti. Astra GTC se svými expresivními sportovními liniemi je nejemocionálnějším vyjádřením nových výrazových prostředků designu značky Opel, a verze OPC ještě dále zvýrazňuje její „svaly“. Speciálně tvarované nárazníky, aerodynamické nástavce prahů karoserie, velký střešní spojler a dvě koncovky výfuku lichoběžníkového tvaru dodávají verzi OPC osobitý sportovní styling. V interiéru má vysoce výkonné kompaktní kupé speciální sportovní sedadla, volant s dole zploštěným věncem a modifikované přístroje.

 

OPC: Výkon a emoce
Divize Opel Performance Center (OPC), od roku 1999 zodpovědné za sportovní aktivity v modelovém programu značky Opel, je významným prvkem v hodnotovém profilu značky Opel. Generuje emoce, vitální design a špičkové technologie modelů s mimořádnou dynamikou.
 
Aktuální nabídka OPC verzí zahrnuje modely Corsa OPC o  výkonu 141 kW (192 k), resp. 154 kW (210 k) ve verzi Nürburgring, a Insignia OPC, který je k dispozici jako 4 nebo 5-dveřová limuzína i kombi Sports Tourer. Zážehový motor V6 2.8 Turbo je se svými 239 kW (325 k) historicky nejvýkonnějším sériovým motorem Opel. Verze Insignia OPC „Unlimited“ dosahuje maximální rychlosti až 270 km/h.
 
 

 

PR 

 

Fotogalerie

Opel Astra OPC

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu