Vyhledávání

Ježkova úspěšná premiéra ve Valencii v TOP desítce !!!

Španělsko
Valencia
PREMIÉRA V TOP TEN !

Na okruhu Ricarda Torma ve Valencii se konal úvodní podnik poháru FIM Superstock 1000. Jediný český zástupce v této třídě Ondřej Ježek do něj vkročil velmi úspěšně, když
dokončil závod na 7. místě.

Závodní víkend Ondra zahájil výborným druhým místem ve volném tréninku. V sobotu ráno zajel dokonce nejrychlejší čas z celého startovního pole, čímž potvrdil svoji formu. Rozhodující kvalifikace byla poznamenána množstvím pádů a jedním přerušením. Předem stanovená taktika tak vzala za své. V době, kdy Ondra přezul na nové pneumatiky a vyjel na trať pokusit se zajet nejrychlejší čas, musel brát ohled na vyvěšené žluté vlajky. Přestože se nepodařilo zopakovat výborný čas z ranního volného tréninku, šesté místo v kvalifikaci bylo dobrým základem pro závod.

Nedělní program začal pro kuřimského jezdce velmi smolně. Ve warm upu nastaly nečekané problémy s elektronikou, které se do závodu bohužel nepodařilo odstranit. Ondra musel odjet závod bez elektronického řazení, což pro něj znamenalo určitou nevýhodu. Start nebyl pro českého jezdce MS Racing týmu úplně ideální. Propadl se po prvních kolech až na 12. místo. Po velkých soubojích s Lorisem Bazem a Daniele Berettou se Ondrovi podařilo v cíli vybojovat 7. místo a prvních devět bodů do celkové klasifikace šampionátu.


Ondřej Ježek:
„Víkend začal úžasně. Nečekal jsem, že hned při prvním závodě vyhraju trénink. Měli jsme výhodu, že jsme zde před měsícem testovali a měli naši Hondu optimálně nastavenou. Po kvalifikaci jsem byl trochu zklamaný, pomýšlel jsem určitě na první řadu. V neděli ráno jsem ve warm upu neabsolvoval jediné měřené kolo vinou
problému s elektronikou. Naštěstí se problém vyřešil odpojením elektronického řazení a já tak mohl nastoupit do závodu. Na startu jsem udělal chybu, příliš rychle jsem pustil spojku a motorka šla na zadní kolo. Poté jsem ve druhém kole přebrzdil jednu ze zatáček a hodně se propadl. Při stíhací jízdě jsem se zdržel soubojem s Bazem a skupinka bojujicí o 5. místo se mi vzdálila. V posledních kolech jsem měl šanci zaútočit na šestého Berettu, ale jeho Ducati byla velmi rychlá a dostat se před něj bylo velmi obtížné. Když se mi to v posledním kole podařilo, zastavila mě v manévru vyvěšená žlutá vlajka.

Se sedmým místem jsem spokojený. Mým cílem bylo dojet do top ten, a to se podařilo! Musím se poučit z chyb, které jsem v závodě udělal a doufám, že se v Assenu opět ukážu v dobrém světle. Chtěl bych poděkovat celému týmu za dobře odvedenou práci. Je radost jezdit na tak výborně připraveném motocyklu.“

Druhý podnik poháru FIM Superstock 1000 se koná 24.-26.4. v nizozemském Assenu.


Kvalifikace SUPERSTOCK 1000 :
1. D. GIUGLIANO ITA UnionBike Gimotorsports MV Agusta 1'37.302
2. C. CORTI ITA Suzuki Alstare BRUX Suzuki 1'37.461
3. X. SIMEON BEL Ducati Xerox Junior Team Ducati 1'37.868
6. O.JEŽEK CZE MS Racing Honda 1'38.265
9. B. NEMETH HUN MS Racing Honda 1'38.458
17. B. BURRELL GBR MS Racing Honda 1'39.488
32. P. THIRIET BRA MS Racing Honda 1'40.868

SUPERSTOCK 1000 závod (13 kol, 52,065 Km):
1. C. CORTI ITA Suzuki Alstare BRUX Suzuki 21'18.839
2. X. SIMEON BEL Ducati Xerox Junior Team Ducati -4.939
3. M.BERGER FRA Ten Kate Honda Racing Honda -7.339
4. J.FORES ESP Team Pedercini Kawasaki -11.388
5. B. BURRELL GBR MS Racing Honda -15.167
6. D.BERETTA ITA Ducati Xerox Junior Team Ducati -16.927
7. O.JEŽEK CZE MS Racing Honda -17.129
23. P. THIRIET BRA MS Racing Honda -59.182


Nedokončil:
B. NEMETH HUN MS Racing Honda -4 kola

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu