Karel Abraham a jeho tým v sezóně 2011
Karel Abraham
Narozen: 2. ledna 1990 v Brně (ČR)
Národnost: česká
Bydliště: Brno - Bystrc
Stav: svobodný
Povolání: student
Budoucí povolání: snad závodník
Výška: 170 cm
Váha: 56 kg
Barva vlasů: tmavě hnědá
Barva očí: zelená
Oblíbený sport: motorky a jinak všechny extrémní sporty (potápění, parašutismus, ale i kolo nebo brusle)
Hobby: počítače
Sportovní idol: Valentino Rossi
Motocykly, které vlastním: Yamaha 80 cross, skůtr Honda X8RX, minibike Blata elite, motokoloběžka Blata
stránky týmu : http://www.karelabraham.com/
Tým mechaniků Cardion AB Motoracing
Cristhian Pupulin (IT) - track inženýr
Zaměstnanec továrny Ducati, který je přidělený k týmu. V minulých letech spolupracoval s Nickym Haydenem. Jeho úkolem je podle dat z testování nastavit optimálně motorku. Úzce spolupracuje s šéfmechanikem.
Dario Massarin (IT) - telemetrik
Taktéž zaměstnanec továrny Ducati. Má na starosti elektroniku na motorce, stahuje a vyhodnocuje veškerá data z motocyklu – od rychlosti, přes účinek brzd, pružení, řazení, pozici na trati.
Michele Bubbolini (IT) - logistika
Zaměstnanec Ducati. Jeho úkolem je postarat se o dokonalou logistiku náhradních dílů na motocykl. Každý díl má určitou životnost, která nesmí být překročena.
Marco Grana (IT) - šéfmechanik
Vyučil se ve škole Ferrari v Maranellu, s Karlem Abrahamem spolupracuje už šest let. Ve spolupráci s Christianem Pupulinem a jezdcem rozhoduje o ideálním nastavení motorky.
Yannis Maigret (FR) - mechanik
V motosportu se pohybuje od roku 1999, v Cardion ab Motoracing pracuje od roku 2007. Stará se o plnění motoru, tedy přívod paliva, vstřikování a elektroniku motoru. Během závodního víkendu celý systém rozebere několikrát.
Martin Havlíček (CZ) - mechanik
Po každém dni kompletně kontroluje převodovku, spojku a stará se o přední část motocyklu. Původně pracoval u blanenského výrobce minibike Blata, s Karlem Abrahamem spolupracuje už od doby, kdy jezdil na minibike, dnes už deset let.
Martin Nesvatba (CZ) - mechanik
V týmu má přezdívku Bart. Na starosti má rám a zadní část motocyklu, musí umět dát motocykl do špičkového stavu po pádu jezdce. Stejně jako Martin Havlíček pracoval dříve v Blata. Po prvním podiu Karla Abrahama v Japonsku přestal kouřit.
Pietro Berti (IT) - mechanik
Zodpovídá za přípravu pneumatik, jejich kontrolu, skladování a zahřívání. Kromě toho řídí týmový truck. V prostředí mistrovského seriálu motocyklů se pohybuje od roku 2002 a má rád Imolu.