Vyhledávání

Michaël Savary (Salač Racing ) při FIM Superstock 1000 na Nürburgringu 16 tý.

Michaël Savary (Salač Racing ) při FIM Superstock 1000 na Nürburgringu 16 tý.

Tesne za body
16. místo, tedy pouze jedinou pozici za bodovanou patnáctkou, to je výsledek týmu Salac Racing ze závodu FIM Superstock 1000 na okruhu Nürburgring.

Start do dnešního závodu se jezdci týmu Salac Racing povedl. Ješte pred brzdením do první zatácky se Michaël Savary posunul o minimálne pet pozic dopredu. V pocetné skupine byl pripraven bojovat o bodované pozice, nicméne kvuli problému s prilnavostí zadní pneumatiky nakonec nedokázal mladý závodník akceptovat tempo peticlenné skupinky, která bojovala o 10. až 15. místo. Po jedenácti kolech projel jezdec ceského týmu cílem na konecném 16. míste.

To znamená, že pouze jediná pozice jej delila od bodu v tomto velmi sledovaném šampionátu mladých závodníku, nicméne práce týmu i výkon jezdce naznacil, že v posledních trech závodech této sezony muže Salac Racing Team pomýšlet na prosazení mezi elitní
patnáctku ve výsledkové listine jednotlivých závodu.

Michaël Savary:
„Mel jsem do závodu dobrý start. První tri kola byl motocykl výborný. Od ctvrtého kola jsem mel problémy s prilnavostí zadní pneumatiky. Každým kolem to bylo horší a horší. Udelal jsem také menší chybu. Celkove to ale byl pro mne velmi dobrý víkend. Rád bych podekoval celému týmu za velmi dobrou práci pri príprave motocyklu, který byl každým vyjetím neustále lepší a lepší. Myslím, že pri dalších závodech mužeme bojovat o bodovanou patnáctku, možná dokonce i o top ten. Jsem velmi spokojený, protože to je již velmi dlouho, co jsem takovýto závod jel. Ješte jednou dekuji týmu Salac Racing za tuto príležitost, a pokud bych nemohl kvuli povinnostem v Mistrovství sveta Endurance startovat v dalším závode, tak preji tomuto týmu ten nejlepší výsledek.“ 

Michal Salac sr., majitel a manažer týmu:
Prestože Michaël není nováckem v této tríde, tak letos jede první závod na tuto vzdálenost, protože jezdí vytrvalostní Mistrovství sveta. Behem tréninku jsme meli nekolik problému s nastavením motocyklu, hlavne pak s elektronikou, kde byla porucha rídící jednotky, speciálne na trakcní kontrole. V prvním volném tréninku byla voda. Vypadalo to dobre, ale
Michaël toho moc nenajezdil, když mu po nekolika kolech podklouzlo kolo. Po sobotních tréninkách z toho bylo 22. místo, což bylo možná malinké zklamání. Cekali jsme od toho trochu víc, ale na druhou stranu, ztráta na desítku nebyla nijak velká. Dnes ve warm upu nás opet zlobila kontrola trakce, což se tentokrát projevilo i na výkonu motocyklu. Rídící jednotka nevykazovala to, co mela. Rozhodli jsme se tedy do závodu trakci kompletne vypnout. Po startu, který se mu povedl, jezdil první kola v pocetné skupine, ve které se mu darilo zajíždet i dobré casy. Poté mu motorka zacala hodne klouzat, nejvíc se to projevovalo na výjezdu z ostré, pravotocivé ctvrté zatácky, ve které mel v pátek pád.

Rozhodl se tedy netlacit na maximum a dokoncit závod. Získali jsme spoustu nových informací, které využijeme již v príštím závode. Pokud vše vyjde, tak to bude opet s Michaëlem, který zrejme v našem týmu dokoncí celou tuto sezonu.“

 

PR

 

Fotogalerie

Salač Racing na Nürburgringu ve finále FIM Superstock 1000 2011

foto týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu