Vyhledávání

BRT s Audi DTM chce ovlivnit domácí okruhovou sezónu

Se zcela novou technikou nastoupí BOHEMIA RACING TEAM do Mezinárodního Mistrovství České republiky v závodech automobilů na okruzích 2007.
Dosavadní speciál AUDI A4 Supertourismo, s nímž získal tři tituly mistra ČR v kubatuře do 2000 ccm (2004, 2005 a 2006) v Divizi 4 cestovních vozů, bude minimálně pro sprintové závody nahrazen technikou o několik tříd vyšší.

V barvách Bohemia Racing Teamu se už na Jarní ceně Brna představí AUDI A4 v provedení DTM. "Od dob vozů specifikace Supertourismo, se kterými máme velké zkušenosti, se jedná o vůbec první závodní speciál který uvolnilo přímo tovární závodní oddělení AUDI Sport," prozradil manažer týmu Petr Najman.
"To, že se vůz podařilo získat právě BRT, vnímáme jako ocenění našich
dosavadních výsledků a úrovně, na které jsme provozovali vozy AUDI A4
Supertourismo. DTM je navíc možná nejpopulárnější série závodů cestovních vozů vůbec, zejména proto, že vozy specifikace DTM je možné téměř přirovnat ke kapotovaným monopostům Formule1. Svědčí o tom jistě i piloti zvučných jmen jako Jean Alesi, Mattias Ekström, Heinz-Harald Frentzen nebo Mika Häkkinen, kteří s vozy DTM závodí
," dodal Najman.

Doplnil, že Bohemia Racing Team se v letošní sezóně bude s novým vozem
především seznamovat a testovat ho, nicméně přesto má veliké ambice. Velmi
důležitý je také fakt, že při provozu tohoto nového vozu bude BRT mít
veškerou potřebnou podporu přímo od AUDI Sport.

"O tom zda do vytrvalostních závodů nasadíme původní vůz AUDI A4 ST nebo nový AUDI A4 DTM, rozhodneme po vyhodnoceních prvních testů a zároveň prvních výsledků úvodních závodních podniků sezóny 2007," uzavřel Petr Najman.

Technické údaje AUDI A4 DTM
Karoserie Lehké slitiny a uhlíkové kompozity

Motor Vidlicový osmiválec V8, 32 ventilů, obsah 4000 ccm,
                                   výkon cca 460 PS, točivý moment přes 500
Nm,

Převodové ústrojí Zadní náhon, sedmilamelová spojka, seřizovatelný
lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční šestistupňová převodovka.

Brzdy Hydraulické dvouokruhové, kotouče z lehkých slitin, rozložení
brzdného účinku seřizovatelné z místa řidiče.

Ráfky O.Z., hliníkové slitiny, přední 10 x 18 coulů, zadní 11 x 18 coulů

Pneumatiky přední 265/660-R18, zadní 280/660-R18

Délka 4800 mm
Šířka 1850 mm
Výška 1200 mm

Hmotnost 1080 kg včetně jezdce

 

BRT

 

Fotogalerie

Dubaj - 24 hodinovka 2007

foto archiv týmu, Petr Frýba

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu