Vyhledávání

Corvetta na Monze dojela do cíle

Corvetta na Monze dojela do cíle

Ve čtvrtek před půlnocí dorazil tým do dějiště konání čtvrtého podniku letošního závodu FIA GT v Monze. Během pátečního dopoledne bylo postaveno depo a doladěny detaily. V sobotu v 11.25 začíná první volný hodinový  trénink. Během této hodiny se ve voze vystřídají oba jezdci  Martin Matzke a Jiří Skula. Kvalifikační jízdy začínají v 18.00 hodin. Celý šampionát včetně tréninků  je z důvodu umístění okruhu v parku rozdělen pouze do dvou dnů. První závod začíná v neděli v 11.00 a druhý v 16.30. Záznam závodů bude vysílat Česká televize v neděli 24.června na programu ČT 4 od 22.00 hodin.

 

Závod dokončen bez bodů

 

V italské Monze se opět týmu MM Racing nedařilo.V sobotním volném tréninku  došlo při výjezdu z boxu k malé nehodě, kdy byl  jezdec Martin Matzke nesprávně vypuštěn. Kromě poškození plastů byla narušená geometrie, což bylo i příčinou  vyjetí jezdce v parabolické zatáčce. Poškození auta bylo tak velké, že mechanici nestihli dokončit opravu do druhého volného tréninku. Jezdec Jiří Skula tak nastupoval rovnou do kvalifikační  jízdy. Během této jízdy ale došlo k závadě diferenciálu, a tak nebyla splněna podmínka zajet kvalifikační čas. Proto museli piloti oba závody startovat z boxu. První závod rozjížděl Jiří Skula, auto předával při střídání  na čtvrté pozici od zadu. Martin Matzke se tak snažil výsledek ještě vylepšit, ale bohužel došlo k prasknutí poloosy a závod tak nebyl dokončen. Druhý závod byl

rozjet velice dobře, Martin Matzke předjel více jak 15 vozů a předával auto na 22 pozici. Jiří Skula se pak ještě snažil výsledek vylepšit, ale problém s řazením mu to nedovolil.

To, že jsme závod dojeli vidím jako klad, ale je to slabá náplast na úsilí, které  tomu věnujeme. Po požáru v Mostě jsme postavili úplně nové auto. Tato kategorie je svázaná předpisy GT3, proto musí být všechny díly sériové výroby, a to je největší problém, se kterým se potýkají i jiné týmy. Svou roli také hraje malá zkušenost a věk  pilotů. Nemožnost testování před závodem, kdy se Corvetta opravovala je tak znát na celkovém výsledku. Doufám, že nám štěstí v motorsportu, které je nesmírně  potřeba, bude už v příštích závodech nakloněno,“ řekl po závodu vedoucí týmu Martin Matzke.

 

Fotogalerie

Havárie na FIA WTCC Brno

foto A. Folta

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu