Vyhledávání

DMV Tourenwagen Challenge na Monze: Češi Fulín a Janák začali výborně a jsou v první řadě !!

DMV Tourenwagen Challenge na Monze: Češi Fulín a Janák začali  výborně a jsou v první řadě !!

VOZY BRT NA MONZE VYHRÁLY KVALIFIKACI

Monza, 24.9. 2009

DMV Tourenwagen Challenge, německý seriál cestovních vozů, se tento víkend jede na Monze. Ve svém předposledním podniku letošní sezóny hostí také dva vozy Bohemia Racing Teamu. Petr Fulín a Jiří Janák na speciálech Audi A4 DTM v pátek ve dvou kvalifikacích vybojovali první řadu pro oba závody.

Monza je nádherný a doslova legendami opředený okruh. Jezdci BRT zde zazářili už ve volných testech a nejrychlejší pak byli i ve dvou oficiálních kvalifikacích, z nichž každá určuje postavení na startovním roštu pro první a druhý závod. Na čele byl Jiří Janák a jen s minimální ztrátou na něj zajel své nejrychlejší kolo Petr Fulín. Zajímavostí je, že Švýcar Eddy Kamm, který v tomto seriálu jezdí s Audi A4 DTM 2004, dokázal v prvním tréninku získat třetí místo, ale ve druhém jej překonali hned dva jiní soupeři na rychlých strojích a do druhého závodu tak bude startovat až pátý.

„Není to tu žádný výlet mezi amatéry na slabých autech. Jezdí tu skutečně kvalitní obsazení a na autech, která jsou skutečně hodně rychlá,“ konstatoval manažer BRT Petr Najman. „Ve startovní listině v naší kubatuře jsou stroje Porsche, Dodge Viper, Maserati Trofeo, Corvette i nádherný sportovní vůz SRM V8. Naši jezdci předvedli skvělý výkon a jsou vepředu. Jirka Janák má už s technikou DTM docela dost zkušeností, jel s námi dvakrát Epilog.

I když v našem autě neseděl už skoro rok, velice rychle se aklimatizoval a přední pozice se od něj v podstatě čekala. Velice solidní práci odvádí Petr Fulín, který auto testoval poprvé minulý týden v Brně a i když jde o techniku diametrálně odlišnou od všeho, s čím dosud jezdil, rychle dokázal pochopit záludnosti a hlavně výhody tohoto vozu,“ řekl Najman.

Doplnil, že montáž nových výfukových tlumičů, které jsou na Monze povinné kvůli hlukovým limitům, proběhla bez komplikací a vozům neubrala skoro nic na jejich běžné výkonnosti. „Kdo Monzu zná, ví, že zdejší dlouhá cílová rovinka dovoluje vyždímat ze stroje maximum a pověstná zatáčka Parabolica je taky srdeční záležitost. Kluci si před první šikanou Rettifilo Tribune vyloženě užívají maximálku kolem 280 kilometrů v hodině! Vědí, že si to můžou dovolit, protože správně ohřáté keramické brzdy pak dokážou zpomalit auto během několika desítek metrů až na těch přijatelných 70 kilometrů za hodinu, kterými se do šikany najíždí,“ dodal Najman.

První závod se jede v sobotu dopoledne v 10 hodin a 15 minut a je vypsán na půl hodiny. Druhá stejně dlouhá bitva přijde na řadu v sobotu pět minut po šestnácté hodině.


odkazy:
http://www.brt.cz/
http://www.uhsport.de/
http://www.monzanet.it/


Více informací a aktuální fotografie naleznete v průběhu celé sezóny na: www.brt.cz.

Kontakt: Petr Najman, BRT a.s., tel: 603 888 863, najman@brt.cz

PR

 

Fotogalerie

PCMO 2009 - sobota objektivem Jardy Marečka

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu