Vyhledávání

Jezdci Křenek Motorsport o víkendu na dvou frontách a odlišných závodištích.

Jezdci týmu Křenek Motorsport o víkendu na dvou frontách

Jezdci týmu Křenek Motorsport a FormulaStar budou o následujícím víkendu bojovat na dvou frontách, resp. na dvou zcela odlišných závodištích.
Zatímco "mazáci" Adam Kout a Jakub Knoll míří do Brna, kde se na Masarykově Automotodromu uskuteční premiérový závodní víkend Světové série Renault, ve které naši jezdci zasáhnou do dvou závodů formulového Eurocupu, tak "junioři" Lukáš Hanžl a Jan Kašpárek vyrazí do Šternberku dobývat vrchařský grál na ECCE HOMO.
Lukáše s Honzou ve Šternberku za volantem týmových formulí Gloria, pro které to bude česká vrchařská premiéra, doplní ještě Honzův bratr - Tomáš Kašpárek. Nepojedou však pod hlavičkou týmu FormulaStar, nýbrž jako jezdci domácího týmu AMK ECCE HOMO.

O tom jak se bude našim jezdcům o víkendu dařit, vás budeme průběžně informovat na našem webu, horké aktuality pak naleznete na týmovém facebooku.
Slova jezdců před víkendovými závody:

Jakub Knoll, jezdec týmu Křenek Motorsport: "Brno je podstatě naše domácí trať, takže se velmi těším. Také doufám, že se nám podaří využít zkušenosti, které jsme nabrali v dubnu v rámci seriálu NEC, kdy jsme vůbec s novými vozy vyjeli na brněnský autodrom. Co se mých ambicí týká, chtěl bych se dostat co nejblíže bodům. To pro mě bude samozřejmě velice těžké, ale například ve Spa v prvním závodě jsem od nich nebyl moc daleko. Každopádně mým cílem je ztrácet na nejlepší méně než naposledy (v porovnání s dubnovým závodem). Ale až úvodní tréninky napoví, jak to bude nakonec vypadat."

Adam Kout, jezdec týmu Křenek Motorsport: "Do Brna vyrážíme s cílem být na bedně a nejlépe na tom nejvyšším stupínku. Myslím že na to máme a uděláme všechno pro to aby se nám to povedlo."
Lukáš Hanžl, jezdec týmu FormulaStar: "ECCE HOMO jako vrchy je pro mě úplně nová zkušenost, kterou jsem chtěl zkusit již od mých prvních dní v motorsportu a budu odjíždět s tím, že si jedu splnit sen, splnit adrenalinový sen."

Jan Kašpárek, jezdec týmu FormulaStar: "Už se moc těším jak se po dvouleté přestávce opět svezu na Ecce homo před domácím publikem."
Tomáš Kašpárek, jezdec týmu AMK ECCE HOMO: "Ecce homo je opravdu krásná trať a jsem zvědav na formuli glorii v akci doufám že bude hezké počasí, hlavně kvůli divákům, mě je to vlastně jedno jestli se pojede na suchu nebo na mokru."

Josef Křenek, manažer týmu: "Do Brna se všichni moc těšíme. Jsme rádi, že se nám po třech letech závodění v Evropě podařilo přivést Eurocup k nám do Čech. Je to pro nás obrovská motivace a výzva zároveň. Po té co Adam i přes havárii ve Spa dokázal dojet na třetím místě, nemůžeme být spokojeni s jiným umístěním než v TopTen. Pochopitelně ale pomýšlíme na příčky mnohem vyšší."


Co je Světová série by Renault?
Jedná se o zavedený a již několik let perfektně fungující koncept, jehož cílem je přinést divákům nejen atraktivní podívanou, ale i zábavu pro celou rodinu.
Sportovní pořad World Series by Renault sestává z klání tří kategorií závodních automobilů. Ve formulích bojují o vavříny účastníci F Renault 3.5 Series a Eurocupu F Renault 2.0. Naopak Eurocup Mégane Trophy je závodem pohárových cestovních vozů. Program obvykle doplňují závody nově zavedeného formulového Eurocupu F4 1.6 a regionálních pohárů, nejčastěji s vozy Renault Clio.
Sympatickým specifikem World Series by Renault je bezplatný vstup diváků, a to nejen na tribuny, ale i do prostoru paddoku, kde bude k vidění bohatý doprovodný program.
Co je Ecce Homo?

Ecce Homo je jeden z nejstarších závodů do vrchu na evropském kontinentu. První zmínka je z roku 1905, kdy se na této trati sváděly souboje v rámci dálkového závodu Vídeň Vratislav Vídeň. Na této trati závodila například i naše první automobilová závodnice legendární Eliška Junková. Od roku 1981 je Ecce Homo součástí Mistrovství Evropy v závodech do vrchu a v letošním třicátém jubilejním roce nebude na startu chybět kompletní evropská špička v čele s rekordmanem trati, italským jezdcem Simonem Faggiolim, který 7800 metrů dlouhou trať zvládne za pouhé 2 minuty a 49 sekund což je průměrná rychlost přesahující 160km/h. Do bojů o mety nejvyšší zasáhnou i ti nejrychlejší čeští jezdci, pro něž je Ecce Homo legendou, protože kdo nejede Ecce Homo jakoby neexistoval.



Časový harmonogram formulového Eurocupu v Brně:
Sobota 5. června
09.45 Kvalifikace Eurocupu F. Renault 2.0
14.30 Eurocup F Renault 2.0 – 1. závod
Neděle 6. června
10.45 Eurocup F Renault 2.0 – 2. závod
Časový harmonogram Ecce Homo 2010

Sobota 5. června
08.00 - 16.00 hod. Oficiální trénink ( dvě jízdy )
16.45 hod. Zveřejnění výsledků tréninku
Neděle 6. června
08.30 hod. Slavnostní zahájení závodu
09.00 - 12.35 hod. 1. jízda závodu
12.45 - 16.25 hod. 2. jízda závodu
17.00 hod. Zveřejnění výsledků závodu
18.00 hod. Vyhlášení vítězů

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu