Vyhledávání

Matějovského šanci na zisk bodů v Estorilu v neděli zmařila technická závada

Matějovského šanci na zisk bodů v Estorilu v neděli zmařila technická závada

Šanci na zisk bodů zmařila technická závada

Když stál Michal Matějovský v neděli na startu, v pořadí již 6. závodu seriálu SEAT Leon Eurocup, přemýšlel o tom, jak nejlépe zúročit vybojované 10. místo a tím pádem 5. řadu na startovním roštu. Druhý závod, který se v tomto seriálu zahajuje vždy ve stylu Grand Prix (tedy z místa), se pro Michala začal vyvíjet slibně.

Po výborném startu se nejprve dostal na osmé místo. Po několika tvrdých soubojích a po utrpení bočního nárazu od protivníka, se ale propadl na čtrnácté místo. Při vjezdu do druhé poloviny prvního kola došlo k první kolizi mezi ním a Maďarem Gáborem Weberem. Michal se na chvíli dostal z ideální stopy a trochu ztratil. Po jedné z dalších kolizí mezi ostatními jezdci došlo i na Safety Car.

Po letmém startu, po zajetí zaváděcího vozu, se opět jezdci pustili do tvrdého boje. Český závodník si udržoval 14. pozici. Následná kolize, ke které došlo poté, co byl závod znovu odstartován, mezi Matějovským a Portugalcem J. P. Cardosou odsunula Michala téměř na konec pole jezdců.

V průběhu závodu se ukázalo, že vůz týmu Sunred BRT není v ideální formě a že jeho výkon ovlivňuje technická závada elektronického systému. I přes tento hendikep se Matějovský udržoval v dosahu zbytku pole a dál pokračoval ve stíhací jízdě. Nakonec se mu podařilo dojet na 21. místě a nasbírat zkušenosti na portugalském okruhu.

„Po vcelku vydařené sobotě jsem si samozřejmě přál co nejlépe zúročit dosaženou 10. pozici z prvního závodu a ve druhém závodě dosáhnout na bodové umístění. Závod se však vyvíjel jinak a to mne mrzí. Navíc se na voze během druhého závodu začala projevovat závada na elektronice, která vedla k tomu, že auto nemělo v některých úsecích plný výkon. Následné dny před závodem v Brands Hatch budeme věnovat k dalšímu vyladění vozu a uspořádáme spolu s týmem SUNRED-BRT testování ve Španělsku.

V jeho průběhu se budeme soustředit na kontrolu postižených částí a doladění nastavení auta,“ řekl po skončení nedělního závodu v Estorilu Matějovský.

Kompletní výsledky 3. podniku SEAT Leon Eurocup jsou k dispozici na http://www.mstworld.com/Results/2008/80006sec.pdf . Příští podnik se bude konat za čtrnáct dnů, ve dnech 26. až 27. 7.2008, na britském okruhu Brands Hatch.

 

ČSMS

 

Fotogalerie

Michal Matějovský v Estorilu, foto týmu K. Hrnčíř

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu