Vyhledávání

Na Epilogu se představila nová pohárová Octavie. Bude se pokračovat s jiným promotérem a nejen v Česku!!

Na Epilogu se představila nová pohárová Octavie
 
Letošní třináctý ročník Česká pojišťovna - Škoda Octavia cup měl být posledním v historii tohoto na domácích závodních okruzích bezesporu jednoho z nejprestižnějších a také nejpopulárnějších značkových pohárů. Jenže se našlo pár nadšenců v čele s Petrem Fulínem, kteří se snaží o jeho pokračování. Na nedávném Epilogu se už představil nový kit pohárové Octavie pro rok 2010, se kterým posádka Mateusz Lisowski, Aleš Jirásek a Petr Fulín dojela absolutně třináctá a třetí ve třídě do 2000 cm3.
 
„Smyslem našeho startu na Epilogu bylo především ukázat, že Octavia cup stále žije. Naše účast splnila účel, protože už jsme zaznamenali v Brně zvýšený zájem o nový pohár především ze strany polských jezdců. Zásluhou Aleše Jiráska z firmy Air Design se podařilo postavit na brněnský závod nový kit závodního auta, který vychází z Octavie druhé generace. Vůz se na první pohled liší předělaným předkem, ale hlavně na Masarykově okruhu potvrdil svoji spolehlivost, když bez problémů zvládl náročnou šestihodinovku a dojel ve své třídě na pěkném třetím místě. Byla by tedy škoda, aby tento vůz definitivně zmizel z našich závodních okruhů a s ním skončilo i pohárové klání, které je finančně dostupné, nabízí atraktivní souboje, a v minulých letech nám pomohlo vychovat řadu talentovaných jezdců. Proto usiluji o jeho pokračování“, řekl Petr Fulín.
 

Příprava nového ročníku Octavia cupu nabrala v posledních dnech slušné obrátky. V tomto týdnu se na Slovakia ringu nedaleko Bratislavy uskutečnil srovnávací test pneumatik, stávající pohárové značky Dunlop s Pirelli a Michelinem, tak aby bylo včas jasné, které pneumatiky jsou skutečně nejvhodnější. Současně se na Slovakia ringu jednalo o možnosti startu pohárového závodu na tomto okruhu. „Byli jsme ujištěni vedením okruhu, že by byli rádi, kdybychom u nich závod uspořádali.

Zdejší trať nabízí několik variant, pokud jde o délku okruhu a je podle mne i velice krásná s výborným zázemím. Rozhodně by šlo o vítané oživení poháru, protože střídání Mosteckého okruhu s Automotodromem Brno už bylo stereotypní. A nebyla by to jediná zahraniční trať, kde bychom chtěli bojovat. V předběžném kalendáři počítáme s pěti podniky – dvakrát by se jelo v Mostě, jednou v Brně, na Slovakia ringu a v Poznani. Ve hře je ještě šestý podnik.

Vstoupili jsme do jednání také s majiteli poháru – Českou Pojišťovnou a Škodou Mladá Boleslav o jejich další podpoře či účasti. Máme zatím souhlas s tím, že bychom mohli používat jejich název. Patnáct jezdců je už přihlášeno, dalších dvanáct start zvažuje. Více budeme vědět po setkání v Mostě, které je na pořadu 31. října. Moc bych si přál, aby nám to vyšlo. Bylo by přece smutné přijít o tradičně prestižní pohár s nespornou kvalitou“, dodal Petr Fulín.  

 
Tiskový servis Vekra Racing týmu
PR
 
 
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu