Vyhledávání

Okruh Silverstone se představuje

Silverstone je letos charakteristický tím, že má nový komplex boxů a novou startovní rovinku za zatáčkou Club, na spodní části okruhu.

Pirelli nasadilo pro tento závod kombinaci tvrdé a měkké pneumatiky.
Tato část okruhu je velmi rychlá a vyznačuje se několika rychlými změnami směru jízdy. To přináší pneumatikám
na přední nápravě hodně práce.

na následujících odkazech najdete 3D videa závodního okruhu blížící se VC Velké Británie:

English version: www.studiovandone.com/PIRELLI/UK/PIR_UK_ENG.zip
Italian version: www.studiovandone.com/PIRELLI/UK/PIR_UK_ITA.zip
Audio effects only version: www.studiovandone.com/PIRELLI/UK/PIR_UK_eo.zip

Třetí zatáčka je pomalá, spoléhá se spíše na mechanickou než aerodynamickou přilnavost.
Zadní pneumatiky musí najít perfektní adhezi s povrchem trati, aby bylo dosaženo optimální trakce.
Vjezd do zatáčky je rozhodující, je důležitý pro to, aby dal jezdci maximální možný cit. To půjde lépe s měkčí
směsí pneumatiky.

Nejlepší přilnavost zatáčky Luffield lze najít přímo v jejím vrcholu. Jezdci se pak postupně přesunou k vnějšímu
okraji zatáčky, aby nabrali rychlost v nájezdu na zatáčku, která bývala nájezdem na cílovou rovinku.
Copse

Tato zatáčka je známá tím, že má přímo ve své závodní stopě hrbol, který je absorbován okraji pneumatiky, takže
auto se nevlní tak moc a zůstává zachována optimální styková plocha.
Becketts

Jedná se o sérii zatáček, které jsou extrémně náročně při průměrné rychlosti přes 200 km/h. Kombinace
aerodynamického vertikálního zatížení a podélného přetížení až 4G postupně pneumatiky zahřívá, teploty
dosahuji až 120 °C

Za zatáčkou Vale je další velmi rapidní změna směru jízdy zleva doprava a potom se nacházíme v zatáčce Club.
Je nutné projet vrcholem před tím, než je aplikován plný výkon před nájezdem na cílovou rovinku.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu