Petr Fulín má za sebou přetěžký víkend s úspěchy hned na dvou pohárových frontách !
V neděli ráno se jelo na suchu a Petrovi start z vnitřní pozice do pravé zatáčky vyšel. Dablandera sice odsunul za sebe hodně tvrdě, ale ujal se vedení a první pozici dlouho držel. Rakušan jel ale s minimálním odstupem za ním. „Věděl jsem, že nesmím udělat sebemenší chybičku. Navíc třetí jezdil Erhart. Bohužel slabší stránkou Leonu je elektronika. Při jednom z posledních průjezdů šikanou před zatáčkou na cílovou rovinku, kde se jezdí hodně razantně přes obrubník, mi tam najednou místo trojky skočila dvojka a tím, jak vyletěly otáčky, se utlumilo turbo. V té chvíli, jako bych na trati zůstal stát a Dablander mě předjel. Zařadil jsem se ještě za něho a cílem projel druhý.
Přijít o vítězství tímto způsobem mne trochu mrzelo, ale na druhé straně jsem se dostal na druhé místo celkové klasifikace a to považuji za vynikající výsledek, o kterém se mi loni ani nesnilo. Samozřejmě je to dané obrovskou vyrovnaností prvních osmi jezdců. Tentokrát se nedařilo tolik Williamsovi s Weberem a naopak dopředu šel zkušený Marschall. Mezi mnou a šestým Slomianem je tak nyní rozdíl dvanácti bodů. Závěrečné dva podniky tak nabídnou neskutečné drama. Z mého pohledu by mohlo být výhodou, že se pojede nejprve v září na Oscherslebenu a pak finále v říjnu na Hockenheimu. Na obou okruzích se mi v poslední době dařilo. Bohužel auto není úplně v pořádku, ale oficiální testy budou až před Hockenheimem, takže o to větší výzva pro mne bude Oschersleben“, poznamenal Petr Fulín.
Na stupních vítězů po nedělním závodě na Nürburgringu si to Petr moc neužil, protože rychle pospíchal se převléknout a co nejdříve usednout do auta. Před sebou měl šest set kilometrů do Mostu, kde v 17 hodin startovala druhá jízda Eastern Europe Cup pohárových octavií. Stihl to ještě s rezervou, ale postavit se musel do poslední řady dvaadvacetičlenného jezdeckého pole. Fanouškům tak předvedl skvělou podívanou, i když při souboji s Radkem Barešem, který se bránil zuby nehty, to pěkně jiskřilo. S pošramoceným autem přesto dokázal Petr dojet třetí.
„Přijel jsem udělat show pro fanoušky a zazávodit si. Po startu to ale šlo dopředu velice dobře a Tomáše Pekaře jsem už měl celkem blízko, když přišel souboj s Radkem Barešem. Že to bude tak tvrdé, jsem nečekal. Nejprve mě vyvezl v šikaně do kačírku, kde jsem si poškodil chladič a rozhodil geometrii zadní nápravy. V nájezdu na cílovou rovinku to pak vypadalo, že mě snad chce vyvést až na zeď, tak jsem už neuhnul a pneumatiky si o sebe škrtly. Jemu se svlékla, já dojel do cíle na prázdné, ale byl jsem třetí. Byl to pro mne zajímavý víkend a úspěšná neděle. V jeden den jsem stál na stupních vítězů na Nürburgringu i v Mostě. V EEC jsem sice přišel o první místo, ale hlavní je pro mne Supercopa. Souboj octavií vyvrcholí v září v Brně při Podzimní ceně, ale jestli budu startovat, se ještě uvidí. Jednak mám nabídku jet na Masarykově okruhu s ještě jiným a přiznám se, že i atraktivnějším vozem, a pak o pronájem octavie projevil zájem prostějovský Tomáš Kučera“, dodal Petr Fulín.
PR