Vyhledávání

Šenkýř Motorsport s Markem Friedem po PC v Brně Mistrem ČR ve sprintech D4 do 3500ccm

Šenkýř Motorsport s Markem Friedem po PC v Brně Mistrem ČR ve sprintech D4 do 3500ccm
Šenkýř Motorsport s Markem Friedem Mistrem ČR ve sprintech D4 do 3500ccm
 
 

Po zisku letošního titulu Mistra Slovenska a FIA Zóny Střední Evropy se Marek Fried dočkal i svého prvního českého mistrovského titulu v kariéře. Stalo se tak po dojetí nedělního sprintového závodu D4 do 3500ccm na Podzimní ceně Brna.

Do Podzimní ceny nastupoval brněnský tým se čtyřbodovým náskokem na Ferrari Zdenko Barana a s vědomím, že Fried musí oba sprintové závody dokončit na čelních pozicích. 

Vynikající kvalifikací (2,05,9) se také postavil na první místo startovního roštu sobotního závodu divize do 3,5 litru a svůj náskok si v závodě udržel až do cíle. Baran po chybě v posledním kole spadl z druhého až na páté místo. Jeho pozici tak zaujal výborně jedoucí Petr Líbal na dalším BMW M3 E36 GTR týmu Šenkýř Motorsport, z které jej až dvě zatáčky před cílem odsunul na konečné třetí místo slovenský jezdec Konopka na Porsche 997. Na sedmém místě závod dokončil Milan Braun. Ten se blýskl zlepšením svého nejlepšího zajetého kola v Brně časem 2,11,224. Ve sprintovém závodě startoval také Jiří Hanák ze zcela novým BMW M3 E92 GTR V8. Ten se při své premiéře umístil na desátém místě divize 4 nad 3500ccm.
 
Do nedělního sprintu odstartoval Fried opět z prvního místa. Ihned po startu jej předjel Zdenko Baran na Ferrari, který také dokončil závod s náskokem 0,1s na prvním místě. Třetí dojel opět Petr Líbal. Milan Braun dokončil závod na šestém místě. Smůlu si vybral Jirka Hanák na novém čtyřlitrovém BMW M3 E92, kterému hned v prvním kole praskla hadice chladicí kapaliny.
 
Tým Šenkýř Motorsport se v sobotu postavil i na start vytrvalostního dvouhodinového závodu. Posádka Šenkýř,Fried si v něm i přes defekt pneumatiky a další drobné potíže dojela pro vítězství v divizi do 3500ccm a její šance na český mistrovský titul stále žije. Rozhodne šestihodinový Epilog v polovině října (14-15.10.2011).
 
Máme pochopitelně velkou radost ze všech získaných titulů. S tím českým jsme vůbec nepočítali, protože jsme prioritně startovali ve slovenském a zónovém mistrovství FIA. Marek vyzrál ve zkušeného pilota, nechybí mu rychlost ani závodní inteligence. Je třeba poděkovat také všem mechanikům, kteří se o vůz celý rok starali. Auto totiž dokončilo všechny závody, ve kterých startovalo,“ hodnotil těsně po závodu šéf týmu Robert Šenkýř.

 

 

 

 
 
Tisková zpráva Šenkýř Motorsport
 
 

Fotogalerie

Podzimní cena Masarykova okruhu 2011 a úspěšný tým Šenkýř Motorsport

foto týmu PetrFrýba

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu