Vyhledávání

Také trocha nostalgie a ostré vozy Trabant o víkendu v Mostě

Velmi pěknou podívanou viděli diváci již v sobotu, při vytrvalostním závodě D4 na 3 hodiny.Na rozpáleném asfaltu měkké směsi gum rychle odcházely, a tak se ukázalo, jak kdo obul a jak umí jezdci šetřit pneumatiky. Nejlépe to zvládla trojice Charouz-Mücke-Lacko, kteří s Mercedesem DTM přijeli do cíle s náskokem 56 sekund. Druhá byla posádka dalšího Mercedesu DTM Nimč-Young a třetí místo v náročném závodu patřilo dalšímu speciálu Audi A4 DTM s Maděryčem-Björkem a Kostkou. Brambory zbyly na Macháčka s H. Charousem a Danišem, kteří do cíle dojeli na Ferrari F430 z týmu MenX,.

Mezi auty do 3,5ltr. zajel nejlépe slovenský pilot Milan Bezák na Porsche 911 GT3 Cup, za svými zády tak nechal i Lamborghini Gallardo a Kačírka s Kusínem na BMW M3 GTR. Další GTR v podání Roberta Šenkýře se po srážce v osmém kole na cíl těšilo zbytečně. Až na dvacátém místě bylo klasifikováno Porsche 911 GT3 s posádkou Talkanitsa-Wassermann a Chevrolet Corvette z MM Racingu odpočíval, kvůli repasi vozu.

Sprintu D4 do 2000ccm3 vládl Jaroslav Páral z BRT na Audi A4 ST, ale značně mu cestu za vítězstvím komplikovala dvojice Novotný – Juppa. Novotný po startu se svým Opelem Speedster dokonce vedl a chvíli jsme viděli na čele jezdit i Juppu se Škodou KM 2000. Ovšem Novotný se svou chybou připravil o vítězství sám a Juppu zradila převodovka. Za vítězem Páralem dojel se ztrátou 13s. Novotný s Oplem a třetí místo si odvezl z Mostu Forman na Alfě Romeo S2000. V neděli nestartoval Pavel Moravec a Jiří Skula s další Fábií auto odstavil již v prvním kole.
 
Ve sprintu velkých aut se velmi radoval z prvního letošního prvenství Milan Maděryč na Audi A4 DTM, když porazil oba konkurence schopné stroje Mercedes Benz DTM. Charouz přišel o vítězství při předjíždění slabších vozů o kolo, když udělal pěkné hodiny. Pro čtvrté místo dojel s odstupem Slovák Daniš na Ferrari F430 a páté místo celkově patřilo slovenskému Bezákovi, který velmi pěkně a pravidelně sbírá body v MMČR na okruzích a nechal za sebou i Kačírka s Urbanem na Lamborghini Gallardo GT3.
 
       V divizi D3 dominoval v obou závodech Lešínský před Loukotou. V sobotu dojel třetí Horák z Palmi Motorsportu, ale neděle pro něj dopadla špatně a třetí skončil Michal Procházka. Skokan Janda s lepší formulí zrychlil, nicméně byl opět dvakrát poslední.
 
        O doplněk MMČR se tentokráte postaraly vozy s nádechem historie a Trabant Lada Racing Cup s Haigem ukázaly divákům vyrovnané souboje vozů Trabant, Lada Samara, Lada 2105, ale také formulových vozů Estonia nebo dalších Eastrů z dob nedávno minulých.

Výsledky MMČR Most:
D4 – 3 hodiny
Charouz/Mücke/Lacko – Mercedes Benz DTM
Nimč-Yoong – Mercedes Benz DTM
Maděryč/Kostka/Björk – Audi A4 DTM
Macháček/Charous/Daniš – Ferrari F430
Bezák/Studenič – Porsche 911 GT3 Cup
D4 sprint do 2000ccm3
Páral – Audi A4 ST
Novotný – Opel Speedster
Forman – Alfa Romeo 156 S2000
D4 sprint nad 2000ccm3
Maděryč – Audi A4 DTM
Charouz - Mercedes DTM
Nimč – Mercedes DTM
Daniš – Ferrari F430
Bezák – Porsche 911 GT3 Cup
D3 – NF 1400
Sobota: Lešínský, Loukota, Horák
Neděle: Lešínský, Loukota, Procházka.

Další díl MMČR na okruzích je nyní na programu v Mostě 10.-12. Srpna, ale již příští týden se přijeďte podívat do Brna na FIA WTCC a Sports Car Challenge.
 
Vláďa Rožánek
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu