Vyhledávání

Vůz RCZ zvítězil v 38. závodu 24 hodin v Nürburgringu v dieselové kategorii do 2 l.

Vítězství vozu RCZ „200 let“ v závodu 24 hodin v Nürburgringu


Vůz RCZ „200 let“ týmu Peugeot Německo zvítězil v 38. ročníku závodu 24 hodin v Nürburgringu v dieselové kategorii do 2 l.

Značka Peugeot, která se tohoto slavného závodu zúčastnila poprvé, aby připomenula své 200leté výročí a současně uvedení svého výjimečného kupé Peugeot RCZ na trh, do závodu nasadila dva vozy. Na startu tohoto závodu, který je v Německu velmi sledován a každoročně se jej zúčastní na 220 000 diváků, se sešlo 211 závodních vozů.

První místo v kategorii D1T vybojoval vůz RCZ se startovním číslem 201, za jehož volantem se vystřídali Jürgen Nett, Joey Kelly, Michael Bohrer a Henning Klipp. Na stupních vítězů se s nimi objevila i posádka vozu RCZ se startovním číslem 200 ve složení Jean-Philippe Peugeot, Stéphane Caillet, Cyrus Ayari a Olivier Perez, která se ve stejné kategorii umístila na 3. místě.

Za úspěchem vozů RCZ stojí jejich vysoká spolehlivost, výkonnost motoru HDi FAP dosahující 200 koní a účinnost podvozkových náprav. To vše přispělo značnou měrou k úspěchu v závodu. Peugeot tak vděčí za své vítězství všem francouzským i německým inženýrům, technikům a pilotům, kteří se podíleli na přípravě, vložili do ní svůj um a učinili z tohoto závodu mimořádné dobrodružství.

Peugeot rovněž zaznamenal vítězství v celkovém pořadí Pedra Lamy (pilot týmu Peugeot Sport) a ostatních členů jeho týmu za volantem oficiálního vozu BMW M3 č. 25.





www.peugeot-pressepro.com
Radka Matthey

Peugeot
Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní nabídku prostředků globální mobility: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a široká nabídka servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení hledání dokonalosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů, a stal se nejvýznamnější francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a obsadil 10. příčku v celosvětovém žebříčku. 50 % vozů Peugeot prodávaných po celém světě vykazuje emise pod 140 g / km. Značka vychází ze své 200 leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz iOn, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě přichází s novou nabídkou mobility na míru, službou Mu by Peugeot.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu