Vyhledávání

24 hodinovka na motokárovém okruhu půjčovny motokár Hodonín Pánov

24 hodinovka na motokárovém okruhu půjčovny motokár Hodonín Pánov

 24 HODINOVKA HODONÍN


INFORMACE
1.

1. Termín závodu 3-5.7.2009
2. Časový harmonogram:
3.7. 2009 - 18:00-20:00 PREZENTACE

3. 4.7. 2009 – 8:00- 9:00 PREZENTACE
4.7. 2009 – 9:00- 9:30 ROZPRAVA PRO MANAŽERY TÝMŮ, OTÁZKY
4.7. 2009 – 9:30- 9:45 LOSOVÁNÍ MOTOKÁR
4.7. 2009 – 10:00-10:30 TRÉNINK
4.7. 2009 – 11:20-11:45 PŘEDSTAVENÍ TÝMŮ A JEZDCŮ


4.7. 2009 – 12:00 START ZÁVODU

5.7. 2009 – 12:00 KONEC ZÁVODU
5.7. 2009 – 13:00 VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ

4. Závod se bude konat na motokárovém okruhu půjčovny motokár Hodonín – Pánov

2. PODMÍNKY ÚČASTI V ZÁVODĚ
1. Do závodu je možné registrovat pouze tým, nikoli jednotlivé jezdce. Každý tým musí splnit následující podmínky a náležitosti.
2. Nominování manažera týmu. Manažer týmu (dále jen manažer) je osoba zodpovědná za svůj tým. Manažer zajišťuje komunikaci s organizátorem závodu a traťovými komisaři. Manažer provede registraci týmu u organizátora závodu (viz. příloha A). Role manažera v předzávodní fázi není přenosná na jinou osobu.
3. Manažer je povinen uhradit startovné do závodu, které činí CZK 26.000,- přičemž pro závaznou přihlášku do závodu je nutné uhradit zálohu ve výši CZK 13.000,- na účet: 367166103/0800 Zbylých CZK 13.000,- uhradí manažer v hotovosti při prezentaci 3-4.7.2009. Dále je manažer povinen zaslat registrační formulář na mail. adresu organizátora nejpozději do 4.6.2009.
4. Tým tvoří minimálně 5 a maximálně 15 jezdců, jejichž konečná soupiska musí být předložena při prezentaci. Každý jezdec musí nabýt v roce 2009 věku 15 let.U jezdce pod 18 let musí být přítomen zákonný zástupce.
5. Organizátor závodu nezodpovídá za případné zdravotní újmy či zranění jezdců. Každý jezdec se závodu účastní na své vlastní riziko, což je povinen stvrdit podpisem v „prohlášení jezdce“ (viz. příloha B).

6. Během závodu dojde k pořizování fotografií a audio/video dokumentace, kterou má organizátor právo použít k propagačním a jiným účelům.
7. Tým je oprávněn použít v názvu svého týmu jméno svého případného sponzora, konečné jméno týmu je manažer povinen ohlásit při prezentaci.



5. ORGANIZACE ZÁVODU
1. Organizátorem závodu je Půjčovna motokár Hodonín Pánov , (dále jen organizátor).
2. K závodu budou použity motokáry s motory Honda 200GX na kterých nejsou oprávněny týmy před závodem ani během závodu provádět jakékoli úpravy ani nastavení.
3. Během celého závodu bude na okruhu k dispozici tým mechaniků, pracující v několika směnách. Každé směně bude předsedat šéfmechanik, v jehož pravomoci je rozhodnutí o oprávněnosti a způsobu servisu motokáry v případě technického problému. Výměna motokáry je možná pouze v případě, že oprava potrvá více než 15 minut. V takovém případě je po uplynutí 15 ti minut týmu poskytnuta náhradní motokára. Poté co je původní opravena, je tým povinen ji na pokyn z boxů vyměnit zpět.
4. Autoritou zajišťující dodržování pravidel je komise traťových komisařů, která bude pracovat v několika směnách. V každé směně traťových komisařů bude jmenován a označen hlavní komisař.
5. V případě nejasností, otázek, stížností, či podání protestu se postupuje výhradně následujícím způsobem: Manažer týmu (pouze jediná osoba) kontaktuje výhradně a pouze hlavního komisaře, poté vyčká výsledku. Komisař je oprávněn během šetření vyzvat manažery ostatních týmů či traťové komisaře a vynést ortel. Proti rozhodnutí hlavního komisaře není odvolání.


6. SPORTOVNÍ PRAVIDLA ZÁVODU
1. Motokáry do prvního střídání motokár budou jednotlivým týmům přiděleny losem.
2. Start závodu proběhne způsobem „Le Mans“ dle vylosovaných čísel.
3. Každý tým bude mít přesně určený čas na záměnu motokáry, na kterou dostane pokyn z depa.To znamená že při počtu jedenácti týmů se budou střídat motokáry po cca 120 minutách.
Při záměně motokár jezdec zastaví na přesně vymezeném místě a ve spolupráci se střídajícím jezdcem vymění přenosné číslo a čip časomíry na připravenou a natankovanou motokáru.Na tuto výměnu bude mít každý tým minimálně 1 minutu.

4. Střídání jezdců je libovolné, ale žádný jezdec nesmí překročit čas 70minut najednou v motokáře a minimální pauza mezi jízdami pro jednoho jezdce je 2 hodiny.
5. Závod bude ukončen po 24 hodinách šachovnicovou vlajkou.
6. Jezdci jsou povinni chovat se na trati tak, aby neohrožovali zdraví sebe ani soupeřů (viz. článek 6. – bezpečnost). Zakázáno je především úmyslné narážení do motokár soupeřů.
7. Pomalejší jezdec je povinen uvolnit trať rychlejšímu jezdci, na což dbají traťoví komisaři.
8. Kdykoli jezdec zajíždí do depa, je povinen zvednout ruku, aby signalizoval ostatním jezdcům svůj úmysl. Při vjezdu do depa je jezdec povinen výrazně snížit rychlost a být připraven bezpečně zastavit ve vyhrazeném prostoru.
9. Jezdci jsou povinni po celou dobu závodu sledovat signalizaci traťových komisařů a uposlechnout jejich signalizaci vlajkami, přičemž:


i. Modrá vlajka: signalizuje, že pomalejší jezdec je povinen umožnit rychlejšímu jezdci bezpečné předjetí. Jezdec je povinen uposlechnout modrých vlajek nejpozději do jednoho kola od vyvěšení první modré vlajky.
ii. Žlutá vlajka a rozsvícené žluté majáky: signalizuje nebezpečí na trati, havárii, apod. Jezdec je povinen snížit rychlost a být připraven změnit směr a bezpečně se vyhnout nebezpečnému místu.Je zakázáno předjíždění !!!
iii. Červená vlajka: signalizuje okamžité ukončení závodu z bezpečnostních důvodů. Jezdec je povinen zpomalit téměř do zastavení a krokem a obezřetně dojet do depa.
iv. Černá vlajka + číslo motokáry: signalizuje penalizaci/vyloučení jezdce. Jezdec je povinen nejpozději do pěti kol od vyvěšení první černé vlajky zajet do depa, kde bude informován o způsobu potrestání. Manažer týmu je oprávněn vyslechnout od hlavního komisaře důvody pro udělení trestu. Proti rozhodnutí traťových komisařů o trestu není odvolání.
v. Šachovnicová vlajka: signalizuje ukončení závodu, jezdec sníží rychlost, objede kolo a zajede bezpečně do depa.
vi. Safety car: Při závažné nehodě nebo při nutnosti opravovat vytýčení trati, nebo po rozhodnutí hlavního komisaře, vyjíždí na trať safety car současně s rozsvícením žlutých majáků. Za safety carem se jezdci seřadí od prvního v pořadí a pokračují pomalou jízdou. Je zakázáno zastavení na trati,předjíždění !!!! V případě nutnosti můžou být jezdci odvoláni k tankování nebo servisní zastávce.
Střídání jezdců je povoleno.
10. O udělení penalizace rozhoduje vždy hlavní komisař a proti jeho verdiktu není odvolání. Udělené tresty jsou dle závažnosti rozděleny následovně:
i. 1. úroveň: Napomenutí: při drobném přestupku může hlavní komisař udělit týmu napomenutí, které doručí manažerovi týmu. Rozhodnutí komisařů budou zveřejněna na nástěnce a zároveň vyhlášena rozhlasem. Toto napomenutí je možné udělit např. pokud jezdec týmu nezvedne ruku při nájezdu do depa, chová se na trati v rozporu s pravidly bezpečnosti, aniž by někoho ohrozil, v případě jiného lehkého porušení sportovních nebo bezpečnostních pravidel.
ii. 2. úroveň: Penalizace stop&go 2 minuty: tuto penalizaci udělí hlavní komisař např. při opakovaném přestupku 1. úrovně, při neuposlechnutí modré vlajky nebo žluté vlajky, za způsobení kolize, či v případě jiného středně závažnému porušení sportovních nebo bezpečnostních pravidel.
iii. 3. úroveň: Penalizace stop&go 5minut: tuto penalizaci udělí hlavní komisař např. při opakovaném přestupku 2. úrovně, při způsobení kolize obzvláště hrubým způsobem,při špatné registraci jezdců při střídání, nebo při jiném vážném porušení sportovních nebo bezpečnostních pravidel.
iv. 4. úroveň: Vyloučení jezdce ze závodu: Při obzvláště hrubém, nebo opakovaném porušování pravidel, je hlavní komisař oprávněn vyloučit jezdce ze závodu. Není možné vyloučit tým, pouze jezdce. Tento se již nesmí více účastnit závodu, tým není oprávněn nominovat za tohoto jezdce nového náhradníka. Tato penalizace je udělována např. při opakovaném přestupku 3. úrovně, ignorování červené vlajky, ignorování černé vlajky, způsobení kolize se zraněním z důvodu zvláště nepřiměřeného způsobu jízdy, či z důvodu výjimečně hrubých porušení bezpečnostních pravidel.
11. Během penalizace stop&go v boxech není povolena výměna jezdce, tankování ani servis motokáry.

12. Týmy mají možnost libovolně nominovat své přihlášené jezdce během střídání. Doba setrvání na trati , kromě maximální doby 70 minut v jednom střídání, počet střídání i pořadí jezdců je zcela v režii strategie týmu.

7. BEZPEČNOSTNÍ PRAVIDLA
1. Každý jezdec se účastní závodu na vlastní zodpovědnost. Organizátor není zodpovědný za škodu způsobenou na zdraví ani majetku jezdců.
2. Každý jezdec je povinen dodržovat pravidla závodu a pravidla okruhu, která budou k dispozici na (viditelném místě na okruhu).
3. Každý jezdec je povinen dbát pokynů organizátora, traťových komisařů a dalšího personálu okruhu.
4. Každý jezdec je povinen použít ochranou přilbu, nejlépe integrálního typu, rukavice a oděv zakrývající celé tělo.
5. Žádnému jezdci není dovoleno vstupovat na trať v průběhu závodu. V případě technického problému musí jezdec zůstat sedět v motokáře a upozornit zdviženýma rukama řidiče Safety caru který jej odtlačí do depa.Je zakázáno vysednout z motokáry a tlačit ji!
6. V žádné fázi závodu nemá do depa přístup jiný jezdec než ten, který jde střídat. Během střídání na přesně vymezeném místě,nesmí být v depu žádný další člen týmu, není povolena jakákoli pomoc během střídání.
7. Při vyjíždění z depa dbá jezdec bezpečnosti a dává přednost jezdcům, kteří projíždějí po cílové rovince. Tyto jezdce nesmí ohrozit ani omezit.
8. Každý jezdec je povinen zodpovědně zhodnotit svůj aktuální zdravotní stav a fyzickou kondici. V případě pochyb by neměl dále pokračovat v závodě a navštívit zdravotní službu, která bude k dispozici na okruhu.

8. REKLAMA A SPONZOŘI
1. Všechny týmy smí využít služeb svých sponzorů, kteří mohou využít reklamní plochy kolem okruhu pro svou reklamu. Každý tým má právo umístnit na okruhu svoji reklamu na místo určené organizátorem.
9. SLUŽBY JEZDCŮM
1. Na místě bude zajištěn zdravotní personál.
2. V průběhu závodu bude k dispozici občerstvení.
3. Parkování a stanování bude možné přímo v areálu.

10. Přihlášky a informace

kontaktní tel: 00420 608 708 948 Šurýn Dušan

00421 908 763 825 Krasňanský Tomáš


Přihlášky zasílejte na emailovou adresu

kartinghodonin@seznam.cz nebo gemini2@gemini2.sk


PR














PŘÍLOHA A: Registrační formulář:

Jméno týmu: ...............................................................
Jméno manažera týmu: ...............................................
Datum narození: ..........................................................
Tel.: .............................................................................
Email: ..........................................................................
Číslo účtu1: .................................................................
Variabilní symbol2:
Jméno a příjmení jezdce: Datum narození:



















1) Nutno uvést číslo účtu, ze kterého bude realizována záloha
2) Nevyplňujte, variabilní symbol bude přidělen organizátorem při registraci
PŘÍLOHA B: Prohlášení jezdce

Jméno a příjmení:
Datum narození:

Svým vlastnoručním podpisem stvrzuji, že jsem byl seznámen se sportovními a bezpečnostními pravidly motokárového závodu na 24 hodin v Hodoníně, který se koná 3-5.7.2009

Stvrzuji, že si nejsem vědom žádné zdravotní ani jiné překážky, která by mi bránilo zúčastnit se tohoto extrémně fyzicky a psychicky náročného závodu.

Dále stvrzuji, že se závodu účastním na svou vlastní zodpovědnost souhlasím s tím, že organizátor závodu žádným způsobem nezodpovídá za případnou újmu na mém zdraví nebo majetku v důsledku účasti v tomto závodě ani škodu kterou svoji jízdou způsobím ostatním.

Organizátor není pojištěn proti škodám způsobeným na zdraví, následcích úrazů, popř. smrti. Veškeré tyto újmy nese závodník na své vlastní náklady nebo na náklady oprávněných dědiců a to i v případě, že tyto újmy způsobí třetím osobám.












Datum: .............................. Podpis: .................................

 

Fotogalerie

24 hodinový závod motokár – Motokáry Brno Modřice

foto Alois Folta

Další fotografie 1 2 3 4 5

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu