Vyhledávání

8 měsíců roku 2010: CITROËN si ve Francii drží kurz

Obchodní výsledky - Francie
8 měsíců roku 2010: CITROËN si drží kurz

Citroën si měsíc po měsíci díky obchodnímu úspěchu posledních modelů a každodenní práci své sítě udržuje na francouzském trhu nastolenou dynamiku. Na konci srpna 2010 je jeho podíl na trhu OV + LUV stále nad hranicí 15 %.


OSOBNÍ VOZY: OBCHODNÍ OFENZÍVA S DPH 0 % A PRODUKTOVÁ OFENZÍVA
Prvních 8 měsíců roku si Citroën udržuje svůj podíl na trhu na 15 %, což je hranice, kterou značka překonala po více než 30 letech v roce 2009.
Značka se opírá o úspěch svých nejnovějších modelů …
- CITROËN C5: tento vůz, který zaznamenal více než 20 000 nově zaregistrovaných vozů, zůstává lídrem svého segmentu. Citroën C5 tvoří pětinu vyšších sedanů střední třídy.
- CITROËN C3 Picasso: tento vůz, který se v roce 2009 prosadil jako protikrizové auto, již za 9 měsíců prodeje překročil hranici 22 000 nově zaregistrovaných vozů a zůstává ve svém segmentu jedničkou.
- CITROËN C3: nový Citroën, který se na trhu objevil na konci roku 2008, se zapsal jako důstojný nástupce předchozího modelu. S téměř 48 000 nově zaregistrovanými vozy je to dnes nejprodávanější auto v nabídce.
- CITROËN DS3: poslední novinka a první vůz řady DS, model DS3, zaznamenal za sotva 6 měsíců 13 500 nově zaregistrovaných vozů s překročil již 18 000 objednávek.

…a hledí optimisticky na konec roku:
- od září spouští Citroën dosud nevídanou obchodní nabídku, kdy bude své základní modely nabízet s nulovou sazbou DPH.
- Citroën DS3 se tento podzim „obléká do nové kolekce“, kterou budou tvořit nové sady určené pro osobní úpravu vozu, zatímco zákazníci, kteří hledají radikálnější řešení, si mohou objednat model Citroën DS3 Racing.
- v říjnu značka uvede na trh nový Citroën C4, což je po modelech Citroën C5 a Citroën C3 další zásadní novinka v nabídce značky.
- a konečně konec roku bude poznamenán zahájením prodeje prvního elektrického vozu Citroën C-ZERO. Značka nabídne soukromým zákazníkům i firemním flotilám 100 % elektrický vůz určený pro městský a příměstský provoz.



UŽITKOVÉ VOZY: DRUHÉ MÍSTO PRO CITROËN

Nabídka užitkových vozů Citroën, které jsou na trhu měřítkem kvality, zajistila značce za 8 měsíců roku druhé místo na trhu. I v nabídce užitkových vozidel je k dispozici model s elektrickým pohonem, Berlingo First Electrique, který se ocitnul v nabídce teprve nedávno a první dodávky směřují k Francouzské poště.


Obchodní výsledky ke konci srpna 2010
Srpen 2010 Kumulovaný výsledek za 8 měsíců 2010
Nove registrované vozy Podíl na trhu v % Nove registrované vozy Podíl na trhu v %
CITROËN OV+LUV 18 240 14,7 266 650 15,2
CITROËN OV 14 280 13,9 220 350 14,8
CITROËN LUV 3 960 18,6 46 300 17,2


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu