Vyhledávání

Akční nabídka „30 let quattro pro Audi A6 v karosářských verzích limuzína i Avant

 Akční paket „30 let quattro“ pro Audi A6
· Akční nabídka pro Audi A6 v karosářských verzích limuzína i Avant

Automobilka Audi připravila při příležitosti letošního 30. výročí pohonu všech kol quattro nový akční paket pro model Audi A6 v provedení limuzína a Avant.


Obsahem tohoto akčního paketu jsou exteriérový paket S line, sportovní paket S line, 18palcová hliníková litá kola v 10paprskovém designu, metalický lak nebo lak s perleťovým efektem.

Hodnota paketu pro 6válcové motory s pohonem quattro činí 158 111 Kč, zákazník jej nyní získá za 47 435 Kč s DPH a ušetří tak 110 676 Kč.

Ceníková hodnota paketu pro 8válcovou verzi s pohonem quattro je 131 812 Kč, nyní je v nabídce pro zákazníka se 70% zvýhodněním tj. za 39 544 Kč. Zákazník tak uspoří
92 268 Kč. Částky jsou uvedeny vč. DPH.


Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu

 V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu