Vyhledávání

Aktuální číslo Audi magazínu je již nyní k dispozici i pro iPady.

Audi magazín do iPadů

Praha, 22. srpna 2011 – Značka Audi přináší všem svým příznivcům digitální verzi Audi magazínu pro iPady. Aktuální číslo Audi magazínu je již nyní k dispozici.

Audi magazín pro iPad je digitální verzí tištěného Audi magazínu. Oproti klasickému časopisu přináší čtenářům intenzivnější zážitek, protože je interaktivní, stránky se automaticky natáčejí podle toho, zda je iPad na výšku nebo na šířku, a umožňují vyvolat doplňující informace nebo videa pouhým dotekem prstu.

Audi magazín je k dispozici zdarma jako aplikace v internetovém obchodě iTunes Store – čtenáři jej vyhledají snadno zadáním klíčových slov „Audi magazine“. Podmínkou k tomu, aby se uživateli stáhla automaticky česká verze Audi magazínu je, aby měl zřízen v iTunes Store český účet a na svém iPadu nastaveno jako prostředí „Česká republika - čeština“.

Obchod iTunes Store je online platforma společnosti Apple pro distribuci digitálního obsahu pro mobilní zařízení Apple s operačním systémem iOS: mobilní telefon iPhone, multimediální přehrávač iPod a tablet iPad.





Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu