Vyhledávání

Aplikace pro iPad Citroën World pod vánoční stromeček .....

Paříž, le 23. prosince 2010
CITROËN PŘINÁŠÍ KREATIVNÍ TECHNOLOGII DO MOBILNÍCH APLIKACÍ

Citroën při příležitosti svátků provázejících konec roku klade pod vánoční stromeček dárek inspirovaný „Kreativní technologií“. Aplikace pro iPad Citroën World využívá veškerý potenciál tohoto dotykového tabletu a milovníkům nových technologií otevírá brány ke světu značky Citroën. A na druhé straně vstupuje do nejnovější hry ze světa automobilových závodů „Asphalt 6 Adrenaline“ vůz Citroën Survolt, a to k obrovské radosti budoucích pilotů, kteří sní o tom, že jednou zasednou za volant závodního vozu se 100 % elektrickým pohonem.

Aplikace Citroën World, která je určená pro přístroje iPad, umožňuje zájemcům zažít se značkou Citroën dosud nevídaný interaktivní zážitek. Jen prostřednictvím konečků prstů se nyní mohou živě seznámit s posledními novinkami od posádek týmu Citroën Racing nebo si zjistit nejnovější informace týkající se celé značky či se pomocí rozsáhlé sbírky archivních záběrů obeznámit s historií Citroënu. Ti nejmenší mohou tuto virtuální tabulku využít k vyjádření své kreativity a vybarvit si své oblíbené modely. A starší uživatelé mají díky magii dotykové tabulky k dispozici všechny katalogy Citroën ve vysokém rozlišení a mohou si zcela jednoduše naplánovat testovací jízdu v prodejně dle svého výběru.

Nejnovější závodní hra „Asphalt 6 Adrenaline“, které se od první verze prodalo více než 15 milionů kusů, nabízí na startovací čáře i model Citroën Survolt. Tato arkáda, která je k dispozici pro iPad a iPhone, využívá nejnovější technologie a uživateli přináší možnost utkat se on line až s šesti dalšími hráči na tratích inspirovaných reálnými okruhy, které jsou zobrazeny v nejvyšším rozlišení.


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3. CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu