Vyhledávání

Audi A1 s pořadovým číslem 100 000 sjelo z výrobní linky v Bruselu

Audi A1 s pořadovým číslem 100 000 sjelo z výrobní linky v Bruselu

· U příležitosti výrobního jubilea navštívil bruselský závod Audi belgický král Albert II.
· Od roku 2007 bylo do závodu investováno 300 milionů eur
· Předseda představenstva Rupert Stadler: „Závod Audi v Bruselu je důležitou součástí naší růstové strategie.“

Praha, 23. června 2011 – Již téměř rok vyrábí AUDI AG v Bruselu modely Audi A1. Nyní z bran tamního závodu s bohatou tradicí vyjel 100 000. vůz této modelové řady. Belgický král Albert II. navštívil při této příležitosti výrobní závod v bruselské čtvrti Forest. Rupert Stadler, předseda představenstva AUDI AG, a Gerhard Schneider, generální ředitel pro techniku a logistiku a mluvčí vedení bruselského závodu Audi, provedli krále výrobním závodem, který Audi před čtyřmi roky převzalo a restrukturalizovalo. Benoît Cerexhe, ministr hospodářství pro region hlavního města Bruselu, zároveň oficiálně otevřel návštěvnický okruh pro zájemce o zhlédnutí výroby vozů A1.

Je pro nás velkou poctou, že belgický král jeví tak velký zájem o značku čtyř kruhů a navštívil náš závod,“ prohlásil předseda představenstva Rupert Stadler. „Závod ve čtvrti Forest je již čtyři roky součástí rodiny Audi, a tím i úspěšné historie naší společnosti. Audi Brusel významně přispívá výrobou modelu Audi A1 k dynamickému růstu naší značky.“

Od převzetí v roce 2007 provedla značka Audi kompletní modernizaci závodu investicemi ve výši cca 300 milionů eur. „V uplynulých čtyřech letech jsme zde intenzivně investovali – mimo jiné do velmi moderní karosárny, do ergonomicky propracované a efektivní montážní linky a do dalšího vzdělávání našich zaměstnanců,“ řekl Frank Dreves, člen představenstva Audi odpovědný za výrobu a předseda správní rady společnosti AUDI BRUSSELS S.A./N.V.. „To vše zaručuje nejvyšší kvalitu výroby a připravuje značku Audi na budoucnost.“

Při restrukturalizaci závodu kladlo Audi mimořádný důraz také na ergonomické řešení pracovišť a optimální pracovní podmínky. „Máme na srdci blaho našich zaměstnanců. Pouze s motivovaným a spokojeným týmem můžeme vyrábět vysoce kvalitní produkty,“ zdůraznil Gerhard Schneider, generální ředitel pro techniku a logistiku a mluvčí vedení podniku Audi Brusel. Mezi rozsáhlé modernizační kroky patří rovněž nová podniková restaurace a nové zdravotnické zařízení. V něm mohou všichni zaměstnanci absolvovat speciální preventivní program s názvem „Audi Checkup“.

Koncem ledna tohoto roku nabídl bruselský závod Audi pracovní smlouvu na dobu neurčitou 200 sezónním pracovníkům. Počet zaměstnanců v belgickém závodu Audi tak vzrostl na současných 2400. Všichni zaměstnanci se zvěčnili svým podpisem na jubilejním modelu A1.

Benoît Cerexhe, ministr hospodářství pro region hlavního města Bruselu, oficiálně otevřel během královské návštěvy nový návštěvnický okruh pro exkurze výrobou A1. Zájemci mají nyní příležitost nahlédnout za kulisy závodu Audi Brusel a z blízkosti se seznámit s procesem vzniku Audi A1. Dvouhodinové prohlídky s průvodcem se konají o všech víkendových dnech ve francouzštině, holandštině, angličtině a němčině. Prohlídku je možné si zarezervovat na internetové adrese www.audibrussels.com.

 



Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu