Vyhledávání

Autosalon § Autotec 2010: Iveco na automobilovém veletrhu v Brně

IVECO na veletrhu Autotec

Soutěž o vstupenky ZDE !!!!

Klíčovou akcí, na kterou se připravuje společnost IVECO Česká Republika, v první polovině roku 2010 je Autotec. IVECO otevřeně přiznává, že dlouho zvažovali, zda v tomto náročném období budou mít v Brně expozici – náklady související s účastí na výstavách tvoří nemalou položku v rámci prostředků vyčleněných na marketing. Nicméně společnost IVECO spolu s turínskou centrálou zvážili, že by to vůči svým zákazníkům nebylo fér, kdyby jim „naživo“ nepředvedli svoji aktuální nabídku. Kromě toho je třeba veřejnosti ukázat, že IVECO reprezentuje na českém i slovenském trhu komplexní paletu výrobků – nejen nákladních automobilů, ale také široké spektrum autobusů.

Společnost IVECO patří k významným průmyslovým firmám, která spolu se subdodavateli zaměstnává tisíce lidí. Ať už ve výrobě autobusů Irisbus ve Vysokém Mýtě, v centrálním skladě náhradních dílů pro střední Evropu, v Čechách má sídlo IVECO Academy pro střední Evropu a je tu i středoevropské zastoupení divize BUS. Pokud jde tedy o vytváření pracovních příležitostí, IVECO má podobné postavení jako automobilky produkující osobní vozidla.

Vozidla Iveco
Paleta užitkových vozidel Iveco je jedna z nejširších na trhu. Pokrývá všechny hmotnostní třídy – od 3,5 tunové Daily až po desektrát těžší Trakker 8x8. Lehká užitková vozidla Daily, stredně těžké Eurocargo a těžká vozidla Trakker jsou nabízena jak se zadním pohonem, tak s pohonem všech kol pro práci v lomech i na staveništích.. Tak ve standardní nabídce najdeme mezi „silničními“ vozidly Daily a Eurocargo také tovární podvozky určené do nezpevněného terénu. Řada Stralis, ktorá je koncipována jako silniční vozidla doplňuje výrobní program.

Na brněnském veletrhu Iveco prezentuje svoje vozidla v expozici v hale V a část exponátů se zajímavými nadstavbami je i na volné ploše. Vystavené vozidla prezentují jenom malú vzorku z nespočetného množství různych konfigurací vozidel Iveco. Mezi různými verzemi nákladních vozidel naleznete: raritu Daily Electric, akční model Daily, akční model Eurocargo 120E22, Stralis EEV a jiné.


ECODaily: Silák od přírody
Aktuální nabídku v úspěšné lehké modelové řadě rozšířila nová 7-tunová varianta. Daily poskytuje uživatelům řešení šitá na míru, přičemž základem spolehlivosti je podvozek s odolným rámem a špičkové motory. Modelová řada Daily využívá moderní 4-válcové vznětové motory FTP (Fiat Powertrain Technologies) se zdvihovým objemem 2,3 a 3,0 litru s výkonem od 71 kW do 130 kW (96 až 176 k) i ve verzích EEV (Enhanced Environmentally friendly Vehicle), které jsou nastandardně ohleduplné k životnímu prostředí. Emisní normy Euro 6, které budou v platnosti od roku 2014, už dnes splňuje motor Natural Power spalující zemní plyn. V nabídce je také Daily Electric s celkovou hmotností 3,5 t a 5,0 t, které patří do třídy vozidel „Zero emission“, tedy s absolutně čistým provozem.

Podívejme se blíže na novou 7-tunovou variantu Daily 70 C: S nosností až 4700 kg (o 470 kg více než u modelu Daily 65 C, který doposud vedl tabulku užitečné hmotnosti) zasahuje do oblastí vyhrazených už pro nákladní vozidla střední třídy. Pohání ji motor s výkonem 103 kW (140 k) nebo 125 kW (170 k) splňující emisní normu EEV.


Valník Daily, užitečný pomocník i na stavbách.

Eurocargo i ve verzi 4x4
Nákladní vozidla střední třídy reprezentuje Eurocargo – zastřešuje segment v rozsahu od 7,5 do 18 tun celkové hmotnosti. Považuje se za typický model pro distribuci zboží, nezapomínejme však, že má i verze 4x4 s pozoruhodným potenciálem, které zvládnou práci v těch nejsložitějších podmínkách.
Eurocargo charakterizuje široká paleta čtyř- a šestiválcových motorů Tector (maximální výkon 103 kW/140 k až 220 kW/300k), opět s certifikátem EEV. Kromě toho Iveco nabízí pro Eurocargo i nový Tector CNG s mimořádně nízkou hladinou emisí a tichým provozem. Na výběr jsou 5-, 6-, 9- stupňové převodovky, nová 6–stupňová automatizovaná převodovka Eurotronic a sortiment kompletuje 5–stupňová hydrodynamická automatická převodovka.

Eurocargo je možné si objednat s krátkou, spací nebo čtyřdvéřovou kabinou pro pracovní týmy, což z něj činí perfektního pracovního „tahouna“ pro všechny typy nasazení.
Ve spolupráci s významnými zákazníky z vícero zemí v současnosti probíhají rozsáhlé provozní testy modelu s dieselovo-elektrickým paralelním hybridním pohonem – aplikovaný je ve verzích s celkovou hmotností 7,5 a 12 tun. Tato inovace bude vhodná pro uživatele, kteří provozují svá vozidla převážně v městských aglomeracích.


Středně těžká řada Eurocargo zahrnuje podvozky s celkovou hmotností od 7,49 tuny do 18,00 tun.

Iveco Stralis
K tahačům přibyly čtyřnápravové podvozky s konfigurací náprav buď 8x2x4 nebo 8x2x6. Paleta pohonných jednotek pro Stralis: Cursor 8 (228 kW/310 k – 265 kW/360 k), Cursor 10 (309 kW/420k a 330 kW/450 k) a Cursor 13 (368 kW/500 k a 412 kW/560 k), většina z nich je v nabídce i ve verzi EEV a všechny se dají kombinovat se 16-stupňovou manuální převodovkou nebo 12-stupňovým Eurotronicem. Kabiny jsou dostupné ve vyhotoveních krátká denní, dlouhá spací a luxusní Active Space.

Profesionál do terénu
Výjimečně robustní podvozek předurčuje off-roadovou modelovou řadu Trakker pro plnění nejnáročnějších pracovních úloh na stavbách a v lomech. Zákazník si může vybrat dvounápravové modely s pohonem 4x2 nebo 4x4, tříosové verze se 4 nebo 6 poháněnými koly a též čtyřnápravové s konfigurací 8x4, resp. 8x8. To jsou už vozidla, která projedou skutečně všude. Základ masivního potenciálu tvoří motory Cursor 8 nebo Cursor 13 s výkonem až do 373 kW/500 k (opět i ve verzi EEV) propojené se 16-stupňovou manuálně ovládanou převodovkou nebo 12-stupňovým automatizovaným systémem Eurotronic. Navíc pro motor Cursor 13 nabízí výrobce 16-stupňový Eurotronic se softwarem vyvinutým speciálně pro práci v terénu. Tandemové poháněné nápravy mohou mít i redukce v nábojích kol, což zaručuje skvělou trakci mimo vyasfaltované cesty.


Specialista pro nejtěžší práce v lomech a na staveništích – Iveco Trakker

Hlavním tématem celé expozice Iveco na veletrhu Autotec je na jedné straně respektování přírody, demonstrované širokou nabídkou vozidel s emisní normou EEV a hospodárností, ktorá je charakteristická pro celou širokou řadu vozidel Iveco. Na druhé straně chce společnost Iveco vyjádřit expozící pozitívní energii, která plyne z spolupráce s klienty z oblasti transportu a ze znalostí a respektování potřeb zákazníků.


Provozní doba:

4. - 10. 6. 2010
denně 9.00 - 18.00 hod.
poslední den 9.00 - 17.00 hod

4. 6. 2010 - odborný a novinářský den

BVV

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu