Vyhledávání

Citroën / 2010 : téměř 400 000 prodaných vozů i zachování tržního podílu

Obchodní výsledky ve Francii: zachování tržního podílu ve výši 15 %

Pro Citroën jsou v roce 2010 charakteristické tři základní fakta: téměř 400 000 prodaných vozů, zachování tržního podílu ve výši 15 % a bezprecedentní úspěch vozu Citroën DS3. Celý rok navíc ukončil rekordní prosinec, kdy značka zaznamenala téměř 75 000 objednávek osobních a lehkých užitkových vozů (+50 % oproti prosinci 2009).

2010: úspěšné a slibné nové modely

- Citroën C3: vozu Nový Citroën C3 se během prvního roku prodalo více než 73 000 kusů a zůstává nejčastěji nově registrovaným vozem značky. Dvojice C3 Classic a C3 se společně blíží číslu 100 000 registrovaných vozů. Jen za prosinec bylo zaznamenáno 28 000 objednávek Nového Citroënu C3.

- Citroën DS3: první zástupce nové modelové řady DS výrazně překročil s více než 26 000 vozy registrovanými během 9 měsíců své cíle a zajistil si místo v čele malých „trendy“ vozů.

- Nový Citroën C4: Nový Citroën C4, který se na trhu objevil v říjnu loňského roku, již zaznamenal 14 000 objednávek, což je dobrou předzvěstí pro rok 2011.


Rok 2011 tak z hlediska objednávek skončil rekordním měsícem: jen za prosinec bylo podáno 75 000 objednávek osobních a lehkých užitkových vozů, což oproti prosinci 2009 představuje nárůst o 50 %.

2011: řada DS v plném počtu

Rok 2011 bude rokem zaměřeným na produkty, se speciálními sériemi jako je C3 Airplay a série Rossignol. Nejen že půjde o první celý rok pro nový Citroën C4, ale objeví se v něm i dva nové modely řady DS: Citroën DS4 a Citroën DS5.

Obchodní výsledky na konci prosince 2010

Prosinec 2010 Kumulovaně 12 měsíců 2010
Nové registrace Podíl na trhu v % Nové registrace Podíl na trhu v %
Citroën OV+LUV 36 575 13,7 399 000 15
Citroën OV 29 720 13 328 150 14,6
Citroën LUV 6 855 17,7 70 850 17




KONTAKT PRO TISK
Valérie Gillot – valerie-gillot@citroen.com – 01 58 79 86 99 – 06 83 92 92 96

Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3. CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3. CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu