Vyhledávání

Citroën na pařížském Autosalonu 2010 představuje v předpremiéře speciální kolekci C5

 Paříž, 15. října 2010
ODLIŠNOST A LUXUS U CITROËNU
Citroën na svém stánku na pařížském Autosalonu 2010 představuje v předpremiéře speciální kolekci vozu Citroën C5 s exkluzivní dynamickou vnější úpravou a v limitované sérii také nejnovější paket Prestige nabízený u vozu Citroënu C6.

CITROËN C5: MATNÝ ČERNÝ LAK PRO EXKLUZIVNÍ SILUETU
Úspěšný Citroën C5 prochází další inovací a od března 2011 nabízí speciální obdivuhodnou kolekci, aby tak odpověděl na stále častější požadavek motoristů, kteří se chtějí odlišit. Vůz je od úrovně Exclusive nabízen sériově v matném černém odstínu Perla a devatenáctipalcová kola jsou opatřena šedými matnými kryty Hephaïs. Tato nová úprava se k Citroënu C5 a jeho elegantnímu a dynamickému stylu dokonale hodí.

Nový je i postup použitý pro dosažení tohoto efektu laku, což ostatně odpovídá koncepci Kreativní technologie značky: vůz je nalakován matným lakem přímo v továrně, ne ve speciální lakovně. Konkrétně je zde na klasický černý lak aplikována vrstva speciálního laku, výsledkem je vysoká kvalita a odolnost.

CITROËN C6: ZCELA NOVÝ PAKET PRESTIGE, KTERÝM SE VŮZ ODLIŠUJE
Luxusní vůz Citroën C6 posunuje pojem elegance a úpravy na míru zase dál a exkluzivně nabízí paket Prestige, který si své jméno skutečně zaslouží!
Nejprve při pohledu zvenku zaujme dvoubarevný lak s inkoustově modrým odstínem karoserie a černým odstínem Onyx na střeše a obloucích. Na střeše je navíc nalepená černá samolepicí fólie, která odlišný charakter vozu ještě víc zdůrazňuje
.

Rovněž kožené potahy v interiéru Citroënu C6 mají dva odstíny, jednou je modrý Club, druhým černý odstín Claudia, které vozu dodávají harmonickou okouzlující atmosféru. Posádka bude moci navíc díky systému WiFi On Board používat internetové připojení a cestovat jako v první třídě, pohodlně na zadních sedadlech s elektrickým nastavením...
Citroën touto novou kolekcí, která byla vyrobena v továrně v Rennes, reaguje na očekávání milovníků motorismu, kteří chtějí cestovat v podmínkách maximálního komfortu.




Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

PR

 

Fotogalerie

Krasavci z Paříže 2010 objektivem Pavla Malého

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu