Vyhledávání

Citroën připravil pro návštěvníky ''Paříže'' velkou premiéru : službu Citroën Service Racing

CITROËN SERVICE RACING: ZKUŠENOST Z WRC PRO VŠECHNY ZÁKAZNÍKY

Paříž, říjrn 2010 Citroën připravuje pro návštěvníky pařížského Autosalonu velkou premiéru – službu Citroën Service Racing, která se přímo inspirovala zkušenostmi, které získali technici WRC při závodech Citroën Racing. Zákazníci, kteří této nabídky využijí, si mohou přijet nechat opravit do hodiny svůj vůz. Rychlá profesionální služba s minimálním odstavením auta – služba, která vás bezpochyby okouzlí.

Živá premiéra nabídky Citroën Service Racing se odehraje v prostoru mezi halami 3 a 4, vyzdobeném v barvách Citroënu, kde si mohou návštěvníci pařížského Autosalonu nechat opravit vůz během hodiny dvěma zkušenými techniky využívajícími „čtyřrukou“ techniku.

Tato nová služba opírající se o zkušenosti techniků ze závodů rally Citroën Racing v rámci WRC, kteří každodenní prací přispívají k úspěchu značky v rally. Zákazníci ušetří čas, omezí dobu nepojízdnosti svého vozu a využijí zkušenosti mechaniků Citroën, to vše bez jakýchkoliv příplatků.

Zákazníci, kteří chtějí tuto službu využít, musí jen kontaktovat jakoukoliv pobočku, která má v nabídce službu Citroën Service Racing, a domluvit si údržbu svého vozu Citroën. Služba je určená pro vozy, které mají najeto méně než 120 000 kilometrů. Mezi okamžikem, kdy odevzdají klíče na recepci, a kdy dostanou vůz zpět, uplyne méně než jedna hodina.
Tato služba zákazníkům poskytuje zkušenost WRC. Mohou vůz svěřit do vyhrazeného prostoru a pozorovat oba techniky při práci, kdy oba postupují na základě podrobného seznamu zásahů.

„Vzájemně se doplňující operace, přesně vymezené úkoly a profesionální zkušenost. Díky těmto třem klíčovým faktorům jsme zvládli výzvu na zkrácení doby nutné k servisu,“ říká Xavier Duchemin, marketingový ředitel společnosti Citroën.

Tato nová služba, která se v síti Citroën bude nabízet od roku 2011, opět ukazuje, že spokojenost zákazníka je hlavním bodem strategie značky, která se snaží vyvíjet služby, odrážející potřeby dnešních zákazníků.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 8 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.


PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu