Vyhledávání

Citroën v květnu 2011 prodal soukromým zákazníkům více než 13 000 aut

CITROËN JE V KVĚTNU 2011 JEDNIČKOU V PRODEJI SOUKROMÝM ZÁKAZNÍKŮM

Citroën, který v květnu 2011 prodal soukromým zákazníkům více než 13 000 aut, se tak ocitl u této cílové skupiny na špici. Modely značky se zákazníkům líbí a počet zaregistrovaných osobních a lehkých užitkových vozů díky tomu za měsíc stoupl o 14,4 % (trh = +9,5 %).
Květen 2011 je také poznamenán prodejem vozu Citroën DS4, což je druhý model řady DS. Od začátku roku se ho prodalo již 2 700 kusů, z toho 1 600 právě v květnu. Společnost Citroën France hodlá dál v této dynamice pokračovat, a proto přichází stále s novými konkrétními odpověďmi na potřeby svých zákazníků. V červnu bude kladen důraz na inovativní nabídky, aby již „cena paliva nebyla problémem“.
V době, kdy značka překročila s modelem DS4 novou etapu ve strategii zvyšování úrovně svých vozů, pokračuje francouzská pobočka Citroënu v dynamice prodejů. Díky úspěchu vozů v nabídce se oproti roku 2010 zvýšil její podíl na trhu osobních a lehkých užitkových vozů. Jen za měsíc květen dosahuje 16,6 % (květen 2010 = 15,9 %) a za 5 měsíců dohromady 15,6 % (prvních 5 měsíců roku 2010 = 15,3 %).

Nejprodávanějšími osobními vozy jsou Citroën C3 a C4, jichž se od začátku roku prodalo v případě C3 téměř 39 000 kusů a v případě C4 více než 23 000 kusů. C5 si s objemem 13 500 prodaných kusů ponechává ve svém segmentu dominantní postavení.
V kategorii Premium je nejúspěšnějším vozem Citroën DS3, který od svého uvedení na trh v březnu 2010 zaznamenal více než 42 000 nových registrací a ve své kategorii je lídrem na trhu.
Citroën C-Zéro přináší konkrétní odpověď zákazníkům, kteří hledají 100 % ekologické řešení svých motoristických potřeb. Od začátku roku bylo nově registrováno 350 těchto vozů, čímž se Citroën dostal ve Francii do čela výrobců osobních vozů s elektrickým pohonem.
V červnu bude Citroën France ve své dynamice pokračovat a své nabídky ještě více obohatí, aby vyšel vstříc očekávání spotřebitelů. Se sloganem „cena paliva už není žádný problém“ značka rozšiřuje svou nabídku o mikrohybridní technologii e-HDi spojenou s nabídkou paliva. Citroën C4 Picasso e-HDi 110 Airdream se tak bude prodávat s nabídkou až 8 let paliva.
Další skupinou zákazníků, kteří budou nadšení nabídkou, jsou milovníci hudby, kteří upřednostňují kvalitní akustický komfort. Těm je určeno partnerství mezi společností Citroën a rozhlasovou stanicí Radio Classique, které se spojily, aby mohly společně nabízet pohodu na palubě za tónů velkých hudebních děl, to vše díky specifickému paketu „HiFi systém by Radio Classique“. K této nabídce patří za příplatek u verzí „Exclusive“ u Citroënu C4, C5 a C-Crosser a sériově u C6 Exclusive box s 20 CD s klasickou hudbou. Určeno pro milovníky hudby!



Obchodní výsledky ke konci května 2011
Květen 2011 5 měsíců roku 2011
Nově registrované vozy Podíl na trhu v % Nově registrované vozy Podíl na trhu v %
CITROËN OV+LUV 39 647 16,6 187 455 15,6
CITROËN OV 33 057 16,7 155 632 15,3
CITROËN LUV 6 590 16,0 31 823 17,1


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, která se letos obohatí o vozy DS4 a DS5.
Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu