Vyhledávání

Continental se stále více angažuje ve světě profesionálního čutání

Společnost Continental se stále více angažuje ve světě profesionálního fotbalu
· Dodavatel pro automobilový průmysl se připojuje ke skupině Schaeffler Group a bude sponzorovat klub FC Bayern Mnichov
· „Continental upevňuje svou světovou pozici prémiové značky“
· V budoucnu budou fotbalové hvězdy v ještě větším bezpečí, protože budou cestovat na pneumatikách značky Continental.


Hannover, 26. července 2010. Společnost Continental AG z Hannoveru se připojuje ke sku-pině Schaeffler Group z Herzogenaurachu a stane se sponzorem německého fotbalového mistra FC Bayern Mnichov. Nedávno byla podepsána smlouva až do roku 2015. „Těší nás, že se nám jakožto exkluzivnímu partnerovi nabízí atraktivní možnost propojit dvě prémiové značky – Continental a FC Bayern Mnichov. Pokračujeme tak v naší strategii sponzorování mezinárodního fotbalu,“ prohlásil Nikolai Setzer, člen Správní rady a vedoucí Oddělení pne-umatik pro osobní a lehké nákladní vozy společnosti Continental AG. Dále dodal:

„Díky spo-jení s nejúspěšnějším německým fotbalovým týmem a jedním z nejznámějších týmů na světě se ještě zvýší prestiž značky Continental – pneumatik, jež jsou po celém světě známé svou bezpečností a brzdným výkonem.“

Nové partnerství přichází brzy poté, co bylo oznámeno první sponzorování pohárové soutěže v Německu DFB Pokal a ligové soutěže v USA Major League Soccer. Když se k tomu připočte i sponzorování Mistrovství světa FIFA 2010 v Jižní Africe a Mistrovství světa FIFA 2014 v Brazílii, ukazuje se, že společnost Continental dlouhodobě využívá profesionální fotbal jako svoji hlavní formu komunikace – jak na mezinárodní úrovni, tak na úrovni národní a regionální.

„FC Bayern Mnichov loni dokázal vyhrát double a dostat se až do finále Ligy mistrů, takže jeho televizní zápasy sleduje stále více fanoušků v Německu i v ostatních zemích. Mezi diváky patří také fanoušci na stále rostoucích trzích v Asii, na které jsme se v této oblasti zaměřili. Tým FC Bayern Mnichov se velice často objevuje i v mimořádných zápasech vymykajících se obvyklým ligovým utkáním, což dále zvýrazňuje a zviditelňuje spojení tohoto týmu se značkou Continental,“ poznamenal Setzer. „Hráči FC Bayern Mnichov jsou známí svojí profesionalitou a zápalem rovněž mimo hřiště. To jsou přesně ty atributy, které dokonale odpovídají našim produktům a naší značce.“

V tomto případě, jak vysvětluje, společnost Continental těží z dlouhodobé spolupráce klubu FC Bayern Mnichov se skupinou Schaeffler Group z Herzogenaurachu. Ta společnosti Con-tinental doslova vydláždila cestu k tomuto sponzoringu. V úvodu Mistrovství světa 2010 v Jižní Africe podporovala společnost Continental celostátní akci kickHIV! spuštěnou organi-zací „Go Ahead!“ v rámci boje proti AIDS v Jižní Africe. Této akce se účastnil také reprezen-tační obránce z FC Bayern Mnichov Philipp Lahm.

„Balíček“ pro nejlepší fotbalisty
Balíček zahrnuje především reklamu na všechny domácí bundesligové zápasy, včetně ex-kluzivní várky lístků na tyto zápasy a také na zápasy poháru DFB Pokal a Ligy mistrů. Spon-zorování pohárové soutěže DFB Pokal umožňuje společnosti Continental získat další lístky na zápasy, v nichž hraje FC Bayern Mnichov jakožto úřadující mistr. V budoucnu budou fot-balové hvězdy z Mnichova v ještě větším bezpečí, protože na venkovní zápasy budou cesto-vat na vynikajících pneumatikách prémiové značky Continental. Týmové autobusy bude do-dávat společnost MAN a servisní vozidla další sponzor, společnost Audi.

S objemem prodeje téměř 20 miliard eur v roce 2009 patří společnost Continental mezi přední světové dodavatele automobilového průmyslu. Jako dodavatel brzdových systémů, systémů a komponent pro hnací jednotky a podvozky, přístrojového vybavení, informačně-zábavních systémů (infotainment), elektroniky, pneumatik a technických elastomerů přispívá společnost Continental ke zvýšení bezpečnosti provozu a ochraně životního prostředí. Společnost Continental je také kompetentním partnerem v komunikačních sítích v oblasti automobilového průmyslu a v současné době zaměstnává přibližně 138 000 pracovníků ve 46 zemích.

Divize výroby pneumatik koncernu Continental je oficiálním sponzorem fotbalového mistrovství světa FIFA World Cup 2014, které se bude konat v Brazílii. Pro další informace navštivte strán-ku www.ContiSoccerWorld.com.


Barum Continental spol. s r.o.
Oddělení marketingu

Tel.: +420 577 513 163
Fax: +420 577 512 075
e-mail: lenka.horakova@barum.cz

Databáze na www.mediacenter.continental-corporation.com

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu