Vyhledávání

Další kráska si vybrala vůz Audi : Elisavet Charalambidu má šedé A3

Další kráska si vybrala Audi
Elisavet Charalambidu, 2. Česká Vicemiss 2008 a Česká Miss čtenářů si nedávno převzala svůj nový vůz Audi A3 v barvě šedé lávy. V autosalonu Audi Porsche Praha Prosek jí klíče od vozu předal VIP&fleet manažer Audi Michal Šlajs.

Čtyřiadvacetiletá držitelka titulů 2. Česká Vicemiss 2008 a Česká Miss čtenářů o svém novém, a vůbec prvním vlastním, voze říká: „Audi je pro mě srdeční záležitost. A modelem Audi A3 jsem si splnila sen – je to pohodlný vůz, skvělý na dlouhé cesty a praktický v městském provozu.“

Elisavet Charalambidu má na svůj věk již bohaté řidičské zkušenosti – řidičák dostala coby dárek ke svým osmnáctinám a od té doby najezdí ročně více než 40 tisíc km. „Doteď jsem měla auta pouze vypůjčená, v rámci Miss pak vůz na rok pronajatý, ale nyní si mohu radost z jízdy užívat ve své á-trojce, která je, myslím, ideálním vozem právě pro ženy.“

Audi A3
Audi A3 je sportovně laděný kompaktní model s řadou inovací
a aktualizovaným moderním designem. Nové detaily exteriéru třídveřového A3 zdůrazňují sportovní profil prémiového hatchbacku. Nově tvarované jsou přední blatníky, kapota i nárazník s ještě větší maskou single-frame.

Výrazný prvek připomínající tvar křídla byl integrován do předních sdružených světlometů, kde má funkci světel pro denní svícení. S příplatkovými bi-xenonovými světlomety jsou tyto tvary díky světelným diodám ještě působivější. Nová zpětná zrcátka mají v krytech diodové ukazatele změny směru, z boku vyniknou nová kola
a provedení klik.

Interiér vozu, propracovaný do nejmenších detailů, vyvolává atmosféru sportovní elegance.

Import Volkswagen Group, s. r. o., Divize Audi/Public Relations,

 

Jan Klíma, AC&C Public Relations,

Tiskové informace, ceníky a technická data v elektronické podobě najdete na www.audi.cz, fotografie na www.audi-mediaservices.com.

Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už třináct let nepřetržitě rostou, v roce 2008 automobilka Audi prodala 1 003 400 vozů, což představuje meziroční nárůst o 4,1 % oproti předcházejícímu roku.

Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 14 let po sobě – vloni se pro vozy Audi v ČR rozhodlo 3784 zákazníků, což představuje nárůst 13,3 %. Audi je tak opět neúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu