Vyhledávání

Desetimiliontým vozem se stalo Audi S4 v odstínu červená Misano

Desetimiliontým vozem se stalo Audi S4 v odstínu červená Misano
Audi slaví výrobní jubileum deseti milionů vozů střední třídy Audi A4 a Audi 80
 
· Desetimiliontým vozem se stalo Audi S4 v odstínu červená Misano
· Frank Dreves, člen představenstva zodpovědný za výrobu: „Je to výkon, na který jsme velmi hrdí.“
· Od roku 1972 vznikly vždy čtyři generace modelů Audi 80 a Audi A4
 
Praha, 4. listopadu 2011 – Vozy střední třídy Audi A4, jejichž předchůdcem byla modelová řada Audi 80, jsou jádrem nabídky značky Audi. Německá automobilka nyní oslavila velké výrobní jubileum poté, co začátkem října sjel z výrobní linky desetimiliontý automobil střední třídy se známým logem čtyř kruhů. Oslavencem se stal model Audi S4 v odstínu červená Misano, s interiérem v kombinaci barev černá a Alabaster a motorem V6 o výkonu 245 kW (333 k).
 
„Deset milionů vozů střední třídy – to je výkon, který nás naplňuje radostí a hrdostí,“ říká Frank Dreves, člen představenstva společnosti AUDI AG zodpovědný za výrobu. „Audi A4 je naším bestsellerem, který začal okamžitě po svém uvedení na trh dobývat srdce zákazníků po celém světě svou vysoce vyspělou technikou a přesvědčivou kvalitou. S naším silným týmem a efektivním výrobním systémem Audi budeme v této úspěšné historii pokračovat. To naznačuje ostatně i právě představená modernizovaná verze našeho modelu Audi A4, která se zanedlouho postaví na start.“
 
Audi vyrábí modelovou řadu A4 od roku 1994 v Ingolstadtu. Od roku 2007 umožňuje flexibilní výrobní systém Audi přesunout v případě vyšší poptávky část výroby modelů A4 Limuzína do závodu v Neckarsulmu. V současnosti sjíždějí z výrobních linek v Ingolstadtu modely Audi A4 Limuzína, A4 Avant, A4 allroad quattro, S4 Limuzína a S4 Avant.
 
Rodina modelů Audi A4 zajišťuje dlouhodobé vytížení obou našich hlavních výrobních závodů v Ingolstadtu a Neckarsulmu, a přispívá tak k zachování zaměstnanosti,“ vysvětluje Peter Mosch, předseda ústřední podnikové řady společnosti AUDI AG, a doplňuje: „Za tento úspěch vděčíme také našim pracovníkům ve výrobě, kteří vyrábějí vozy Audi A4 s velkým nadšením, koncentrovaným know-how a důsledným zaměřením na kvalitu.“
 
Petr Kössler, vedoucí závodu v Ingolstadtu, zdůrazňuje: „Úspěšnou kariéru modelové řady Audi A4 ve zdejším závodu umožnila až výkonnost a motivace ingolstadtského týmu. Složitost výroby neustále roste a my na tuto výzvu reagujeme zaváděním štíhlých procesů a zvyšováním kompetencí našeho skvěle připraveného týmu.“
 
Modely Audi střední třídy patří mezi vítěze již 39 let. Značka se čtyřmi kruhy stanovila nová měřítka v oblastech lehké konstrukce, výkonu a agility hned s první generací vozů Audi 80, která měla premiéru v roce 1972. Modelová řada Audi 80 byla vyráběna ve čtyřech generacích až do roku 1994/95. Poté byla nahrazena modelovou řadou Audi A4, která se dnes prodává rovněž již ve své čtvrté generaci. V březnu 2011 sjel z výrobní linky pětimiliontý vůz Audi A4.
 
Právě představená důkladná modernizace dále zvyšuje atraktivitu modelové řady Audi A4. Limuzína, Avant, allroad quattro a modely S4 jsou díky nejmodernějším technologiím v konstrukci motorů, podvozku a informačních a zábavních systémů ještě hospodárnější, sportovnější a komfortnější. Navenek je technický pokrok vyjádřen novými prvky v designu.
 
Vozy střední třídy hrály u Audi vždy hlavní roli, a to nejen z hlediska vyráběných počtů. Již 39 let jsou nositeli velkých inovací. Platnost sloganu značky Audi „Náskok díky technice“ potvrzovaly stále znovu nejrůznější technické novinky, jako je například pohon všech kol quattro se samosvorným mezinápravovým diferenciálem, plně pozinkovaná karoserie, dvouspojková převodovka S tronic a sportovní diferenciál. Již v roce 1997 zařadila značka se čtyřmi kruhy do svého portfolia model s hybridním pohonem, který dostal označení Audi duo a vycházel z modelu Audi A4 Avant.
 
Vozy Audi střední třídy se mohou pochlubit velkými úspěchy také v motoristickém sportu. Na jejich základě vznikly legendární soutěžní vozy Audi Rallye quattro a Audi Sport quattro, jakož i suverénní cestovní vozy pro závody na okruzích, jako například Audi 90 quattro IMSA-GTO, Audi 80 Competition, Audi A4 quattro (STW) a Audi A4 DTM. Střední třída Audi si udržovala mezi konkurencí vždy vedoucí postavení.
 
 
 
 
Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
 
Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

 

 

PR

 

Fotogalerie

Novinky Audi pro IAA 2011

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu