Vyhledávání

Hlasy členů vysoce erudované poroty vynesly A7 na první místo

Hlasy členů vysoce erudované poroty vynesly A7 na první místo

Ocenění „Vrchol designu“ pro Audi A7 Sportback

· V odborném časopisu „Auto Bild“ bylo na výběr deset nových modelů
· Hlasy členů vysoce erudované poroty vynesly A7 na první místo s velkým náskokem

Pětidveřové kupé Audi A7 Sportback dosáhlo velkého úspěchu, neboť bylo časopisem „Auto Bild“ prohlášeno za „Vrchol designu“. Vysoce erudovaná porota hodnotila design celkem deseti nových vozidel. Výsledkem jejího hlasování je první místo pro Audi A7 Sportback s velkým náskokem před ostatními jako ocenění vynikajícího designu.

Uznávaní experti na design, mezi nimiž nechyběl James Kelly, vedoucí oboru design dopravních prostředků na odborné vysoké škole v Pforzheimu, jsou z velkého kupé nadšeni: „Design modelu Audi A7 Sportback je v hodnocené skupině s odstupem nejlepší. Obzvlášť působivá je plochá záď! Hned bych si ho koupil.“ Také Othmar Wickenheiser, profesor vyučující design dopravních prostředků na vysoké škole v Mnichově, chválí tvary elegantního vozu: „Absolutně harmonická koncepce designu. Nezdobené boky, svalnatá ramena, aerodynamický profil – dokonalé.“

Kromě známého architekta a kritika designu Hanse-Ulricha von Mendeho zvolil Audi A7 Sportback za vítěze také Prof. Paolo Tumminelli z „International School of Design“ v Kolíně nad Rýnem v různých kategoriích, jako jsou proporce, styl, inovace, hmatový dojem a kvalita.

„Z úspěchu máme obrovskou radost, protože jsme byli vyznamenáni za design od tak odborné poroty,“ prohlásil Stefan Sielaff, vedoucí designu Audi. „Toto ocenění potvrzuje vynikající konkurenční postavení modelu Audi A7 Sportback. Dokladem fascinace tohoto automobilu je také velmi dobrá odezva od našich zákazníků.“

Atletické tvary a elegance modelu A7 Sportback jsou dalším důkazem velké role designu při návrhu nových produktů Audi. Pětidveřové kupé je dlouhé 4,97 metru a 1,91 metru široké, ale jen 1,42 metru vysoké. Dynamický celkový vzhled podtrhuje dlouhá kapota, sportovně ladný tvar střešního sloupku C a příkře klesající záď.

I ty nejmenší detaily v interiéru dokumentují úzkostlivou péči, s níž Audi vyrábí své vozy. Kvalita zpracování dosahuje manufakturní úrovně. Smysly cestujících jsou hýčkány novými vysoce kvalitními materiály, například dýhami z vrstveného dřeva. Na přání vytvoří příjemnou atmosféru v interiéru speciální dekorační osvětlení a přední sedadla mohou být vybavena odvětrávacími a masážními funkcemi. Rovněž na přání lze zvolit individuální pneumatické nastavování bočnic opěradel a sedáků předních sedadel.

Audi dodává modely A7 Sportback se čtyřmi výkonnými a kultivovanými motory V6. Dvojice zážehových a vznětových motorů dosahují nejvyššího výkonu od 150 kW (204 k) do 220 kW (300 k) a stanovují ve své třídě nová měřítka pro hospodárnost. Nový motor 3.0 TDI s výkonem 150 kW (204 k) a převodovkou multitronic spotřebuje v průměru jen 5,3 litru paliva na 100 km. Hodnota emisí CO2 pouhých 139 g/km je u vozu této velikosti skutečně pozoruhodná. Všechny motory spolupracují s rekuperačním systémem, inteligentním řízením chladicí soustavy a systémem Start-Stop.




Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2009 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 Audi Group plánuje investovat celkově 11,6 miliardy EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Fotogalerie

AUDI A7 SPORTBACK V6, foto Jiří Maršíček

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu