Jak dopadla anketa na téma : Žena v autě ??
ŽENA V AUTĚ
NA ČEM ŽENÁM ZÁLEŽÍ
TISKOVÁ ZPRÁVA INTERNETOVÉHO MAGAZÍNU „ŽENA V AUTĚ“
Internetový magazín „Žena v autě“ v průběhu měsíce dubna (1. – 30. dubna 2010) realizoval měsíční anketu určenou pro všechny ženy – řidičky. Anketou bylo osloveno celkem 4526 registrovaných čtenářek internetového magazínu Žena v autě a celkem 936 žen se aktivně do ankety zapojilo. Anketa ukázala, že
ženy v České republice se při rozhodování o koupi vozu orientují prioritně na otázku bezpečnosti, ta byla klíčová téměř u poloviny z dotázaných,
hned druhým nejdůležitějším atributem je značka vozu. Ta není však jediným faktorem, podle kterého si ženy kupují vozy,
čtvrtina žen preferuje vozy s nízkou spotřebou paliva,
ti, kteří podezírají ženy z toho, že jediným a rozhodujícím atributem při koupi vozu je barva, budou jistě překvapení, shodlo se na tom totiž pouze 2% dotázaných,
u žen vítězí celkem pochopitelně osobní vozy nad užitkovými,
nadpoloviční většina žen preferuje benzínové motory. Pětina oslovených žen pak motory naftové. Pouhé 4 % žen by si v případě volby vybraly vůz na zemní plyn,
ženy nakupují vozy nejradši hotově. Pouze pětina žen by využila leasingu nebo si vzala úvěr.
Zdroj: anketa na www.zenavaute.cz
Infoservis AČR
PR
Červen 2010