Vyhledávání

Jiří Bartoška se rozhodl pro nejnovější model značky se čtyřmi kruhy.

Audi A7 Sportback pro Jiřího Bartošku

Divadelní a filmový herec a současně ředitel Filmového festivalu Karlovy Vary Jiří Bartoška se rozhodl pro nejnovější model značky se čtyřmi kruhy.

Těsně před vánočními svátky si Jiří Bartoška přijel pro svůj nový vůz Audi A7 Sportback. Klíčky převzal z rukou generálního ředitele Import VOLKSWAGEN Group Rudolfa Javurka. Předání se zúčastnil i Petr Neústupný, vedoucí divize Audi.

Audi A7 Sportback je pro Jiřího Bartošku již čtvrté Audi v řadě. Začínal s Audi Q7, které využíval jako rodinný vůz, ale od té doby, co jezdí víceméně sám, přesedlal na menší vozy. Dvakrát po sobě měl Audi A5, o kterém tvrdí, že to je dokonalý vůz. Nyní se rozhodl pro Audi A7 Sportback, které liniemi připomíná coupé, ale přitom jde o manažerskou limuzínu, která herci a jeho ženě poskytne veškerý luxus při cestě na dovolenou. „Vůz jsem si vyhlédl na jeho slavnostním představení během léta – podívat se se mnou tehdy byl i můj syn. Je to krásné auto a navíc velmi praktické,“ prozrazuje Jiří Bartoška.

Věrnost Jiřího Bartošky značce Audi asi nikoho neudiví, překvapením bylo, když herec prozradil cíl své první cesty: „Můj táta byl velký fanda do aut. Tak mu ho pojedu ukázat - na hřbitov do Kutné Hory. Vždycky už „vyhlíží“, co mu přivezu předvést za novinku,“ směje se spokojeně čerstvý majitel.


Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2009 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010.

Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 Audi Group plánuje investovat celkově 11,6 miliardy EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu