Vyhledávání

Jubilejním pětimilióntým vozem se stalo kombi Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro

Z výrobních linek sjelo pětimilionté Audi A4

· Jubilejním vozem se stalo kombi Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro v červeném odstínu Misano
· Frank Dreves, člen představenstva pro výrobu: „Je to důležitý milník v úspěšné historii značky Audi.“
· Audi A4 je nejoblíbenějším vozem ve své třídě

Praha, 13. dubna 2011 – Z výrobních linek závodu Ingolstadt sjelo před několika dny pětimilionté Audi A4. Jubilejním exemplářem se stalo kombi Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro v červeném odstínu Misano. Významný výrobní milník je dalším dokladem úspěšného příběhu, který se začal psát v roce 1994 uvedením modelového označení A4. Modelová řada Audi A4 se těší značné oblibě zákazníků, a významným způsobem tak přispívá k vytížení výrobních kapacit závodů Ingolstadt a Neckarsulm.

„Tento rekord je dalším důležitým milníkem v historii značky Audi,“ prohlásil Frank Dreves, člen představenstva společnosti AUDI AG zodpovědný za výrobu. „Všechny varianty Audi A4 jsou úsporné a elegantní a ve své třídě slaví velké úspěchy. Náš tým vysoce motivovaných pracovníků je v kombinaci s efektivním výrobním systémem Audi zárukou toho, že tento model půjde cestou úspěchu i v budoucnosti.“ Audi vyrábí modelovou řadu A4 v závodu Ingolstadt od roku 1994 a od roku 2007 také v Neckarsulmu. V současnosti vznikají v Ingolstadtu modely A4 Limuzína, A4 Avant, A4 allroad quattro, S4 Limuzína a S4 Avant. Z bran závodu Neckarsulm vyjíždí A4 Limuzína.

„Úspěch celé rodiny modelů A4 udržuje oba naše hlavní závody trvale vytížené, a tím zajišťuje práci pro naše zaměstnance,“ zdůraznil Peter Mosch, předseda celopodnikové rady. „Audi vděčí za tento úspěch svým zaměstnancům, kteří investují do výroby vozů A4 neocenitelné know-how, důraz na kvalitu a velké pracovní nasazení.“

Peter Kössler, vedoucí závodu Ingolstadt, v souvislosti s tím řekl: „Úspěšný příběh modelové řady Audi A4 působivě odráží výkonnost ingolstadtského týmu. Rostoucí komplexnost na montážní lince se dá zvládnout pouze prostřednictvím štíhlých procesů a motivace vysoce výkonného týmu – tedy tak, jak to u Audi děláme.“

Audi A4 dává dokonale najevo technickou kompetenci značky Audi svým sportovním podvozkem, mnoha komfortními prvky výbavy a informačními a zábavními systémy, které pocházejí přímo z vyšší třídy. Celá řada aktuálních ocenění dokazuje, že Audi A4 představuje v očích zákazníků a odborných novinářů naprostou špičku. Kvality modelové řady A4 přesvědčily také čtenáře německého časopisu auto motor und sport, kteří v lednu zvolili Audi A4 počtvrté v řadě nejlepším automobilem střední třídy.

Audi A4 bodovalo rovněž v hodnocení zůstatkové hodnoty na německém trhu. Německý časopis Auto Bild vyhlásil ve spolupráci se specializovanou společností EurotaxSchwacke Audi A4 modelem s nejvyšší zůstatkovou hodnotou v kategorii „střední třídy“. Stejnou cenu navíc obdrželo Audi Q5 ve třídě „kompaktních SUV“. Ocenění „Wertmeister 2011“ byla předána v prosinci 2010.
















Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu