Kanonýr Broš si vybral bílý Tiguan
Michal Broš si vybral Volkswagen Tiguan
Praha, 3. listopadu 2008 – Michal Broš, extraligový hráč HC Sparta Praha, jeden z kanonýrů týmu, rozšířil řady nových majitelů SUV Volkswagen Tiguan. Z rukou marketingové manažerky značky Volkswagen Markéty Vojáčkové převzal klíčky od Tiguanu bílé barvy.
„Tiguan je mým čtvrtým vozem a druhým Volkswagenem. Před lety jsem byl spokojeným majitelem modelu Bora, který mi spolehlivě sloužil - během roku najezdím asi 30 tisíc kilometrů,“ řekl při předání Michal Broš a dodal: „Do Tiguana v bílé barvě jsem se zamiloval hlavně díky reklamě se zpěvákem Sealem a jeho manželkou Heidi Klum. Dříve by mě nikdy nenapadlo, že si jednou koupím bílé auto, ale Tiguanu ta bílá prostě sekne.“
Nejprodávanější SUV v Evropě, Volkswagen Tiguan, je díky příznivému vývoji kurzu koruny nově dostupný za výrazně nižší ceny než doposud. Za vstupní model s pohonem předních kol a s motorem 1.4 TSI (110 kW / 150 k) v provedení Trend & Fun, který je novinkou na českém trhu, tak zákazník zaplatí pouhých 627 500 Kč. Nejlevnější provedení se vznětovým motorem 2.0 TDI (103 kW / 140 k) a předním náhonem pak přijde na 677 900 Kč. Za stejné modely s pohonem všech čtyř kol zaplatí zákazník pouze o 34 700 Kč více.
Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
AC&C Public Relations
www.volkswagen.cz
PR