Vyhledávání

Kde se rodí budoucnost značky

Kde se rodí budoucnost značky

Technický vývoj Škoda Auto je třetí největší vývojovou základnou v koncernu Volkswagen. Je součástí vývojové koncernové strategie a podílí se na důležitých projektech. „Česká republika jako automobilová země a automobilka Škoda i Mladá Boleslav stojí vždy za návštěvu, protože tady se rodí auta pro zítřek, pro budoucnost koncernu VW. Značka Škoda to jsou vyspělé vozy s výborným poměrem ceny a kvality.

Ocenění, která modely Škoda získávají, dokazují, že je silnou značkou a my jsme rádi, že patří do naší rodiny“, prohlásil při slavnostním otevření Technologického centra Škoda Auto 16. prosince 2008 v Mladé Boleslavi předseda představenstva VW Martin Winterkorn.

Podle jeho slov jsou budoucností automobilů hybridy, elektrické pohony a modulární koncepce. Proto je nyní výzkum a vývoj ještě důležitější než kdykoli předtím (koncern VW investuje ročně do nových aut a technologií na 8 mld. €).

To ve svém vystoupení potvrdil i předseda představenstva Škoda Auto, Reinhard Jung. Otevření Technologického centra představuje podle jeho slov významný den v historii automobilky Škoda, která se tímto krokem stává firmou s velkou budoucností a respektovaným konkurentem renomovaných značek.

„Škoda má fantastické produkty s velice pozitivní odezvou u zákazníků, přesto pro nás bude
rok 2009 velkou výzvou. Rok 2008 je i u nás poznamenán krizí, proto musíme ještě intenzivněji pracovat a přicházet s novými modely a deriváty - investujeme do budoucnosti firmy Škoda,“ řekl R. Jung.

celý článek plus foto zde

PR

 

ilustrační foto K. Kolečko

 

Fotogalerie

Autoshow Praha 2008 a Škodovky, foto Karel Kolečko

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu