Vyhledávání

Letní cesty na dovolenou se někdy zdají nekonečné. Rob a Rušilka zkrátí dětem cestování

Rob a Rušilka zkrátí dětem letní cestování
 
Praha, 1. června 2011 – Letní cesty na dovolenou se někdy zdají nekonečné. Zvláště dětským pasažérům přinášejí kolony na silnicích a dlouhé trasy k moři velké zatížení, byť je vozidlo sebekomfortnější. Důsledkem bývá nejen únava dětí, ale také stresující atmosféra v autě, která může poznamenat i bezpečnost cestujících.
 
Prémiová značka Audi, pro kterou je bezpečnost prioritou nejvyšší důležitosti, přichází s originálním nápadem:  V rámci letní kampaně servisních služeb Audi vydává společnost Import VOLKSWAGEN Group vlastním nákladem dětskou Knížku do auta na cesty.
 
Knížka do auta na cesty je 90stránková plnobarevná publikace autorů Martina Gato a Adély Moravcové, která děti nejen zabaví, ale navíc je přístupnou formou poučí o bezpečnosti silničního provozu, dopravních předpisech a zásadách správného chování na silnicích. Knížka je vytištěna na papíru, na který se dá psát a kreslit, takže děti přirozenou formou vtáhne do děje.
 
Hlavními postavami je holčička Katka a chlapec Honzík, kteří jedou s rodiči novým vozem na dovolenou. Průvodci při plnění různých úkolů jsou jim kamarád gekon Rob a moucha Rušilka. Zatímco Rob dětem radí a pomáhá, Rušilka vymýšlí všelijaké alotrie, aby děti pozlobila.
 
Děti mohou posílat vzkazy a psát gekonovi Robovi na webové stránky Audi www.audi.cz, kde naleznou také řešení všech úkolů z knihy.
 
Součástí publikace je poukázka na nákup Originálního příslušenství Audi s 5% zvýhodněním a platností do konce letošního roku.
 
Knihu je možné získat v každém autorizovaném servisu Audi v ČR nebo na dobírku prostřednictvím www.audi.cz.
 
Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
 

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu