Vyhledávání

Mio letos poskytne dvě exkluzivní BEZPLATNÉ aktualizace map pro navigace

Mio letos poskytne dvě exkluzivní BEZPLATNÉ aktualizace map pro navigace Mio Moov

Praha, 30. dubna 2009 – Inovativní výrobce navigací, společnost Mio Technology v rámci uživatelské podpory poskytne majitelům navigací Moov ve střední a východní Evropě exkluzivní BEZPLATNOU aktualizaci map.

Kvůli častým změnám v silniční síti, včetně přibývajících nových cest, poskytne společnost Mio Technology v roce 2009 dvě BEZPLATNÉ aktualizace map zákazníkům ve střední a východní Evropě. Tyto aktualizace jsou určeny následujícím modelům z řady Moov: Mio Moov 200, Mio Moov 210, Mio Moov 300, Mio Moov 310, Mio Moov 330, Mio Moov 360 a Mio Moov 370. Nabídka první aktualizace platí od 27. dubna 2009 do 31. května 2010. Model Mio Moov 580 již má instalovanou poslední verzi map a není tedy nutné jej aktualizovat. Úprava mapových podkladů v této navigaci bude zahrnuta v příští oznámené aktualizaci.

Bezplatnou aktualizaci map si zákazníci budou moci stáhnout z internetových stránek společnosti Mio – www.mio.com/ee/moovmapupdate. Ze všeho nejdřív je třeba zaregistrovat se do 31. května 2010 jako člen Mio Klubu a pak již máte nárok na dvě aktualizace zdarma! Podrobné Obchodní podmínky si můžete přečíst na těchto internetových stránkách.

Mio Technology Corporation — informace
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
* Podle odhadů společnosti Canalys pro Q3 2008

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu