Na konci července 2011 rostou výsledky Citroënu ve srovnání se stejným obdobím 2010 rychleji
Paříž, 2. srpna 2011
|
OBCHODNÍ VÝSLEDKY FRANCIE
DRUHÉ POLOLETÍ 2011 ZAČALO PRO CITROËN DOBŘE
Citroën, který v červenci 2011 dosáhl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy 15,5 % podílu, začal druhé pololetí dobře. Díky tomuto výsledku a výsledku za první pololetí může značka na konci července oznámit, že její objemy vzrostly pětkrát rychleji než kolik byl nárůst trhu (3,4 % oproti 0,6 %), podíl na trhu dosáhl rekordních 15,7 % a počet téměř 257 000 nově registrovaných vozů přesahuje výsledky dosažené za stejné období roku 2010 nebo 2009, kdy přitom v plném proudu probíhalo vyplácení šrotovného.
Na konci července 2011 rostou výsledky Citroënu ve srovnání se stejným obdobím roku 2010 rychleji než trhy, ať už jde o osobní, nebo lehké užitkové vozy, a u obou těchto kategorií získal 0,4 procentního bodu. Na trhu s osobními vozy tak získal 15,3 % podíl a na trhu s lehkými užitkovými vozy 17,5 % podíl.
Za těmito výsledky stojí především nárůst prodejů OV soukromým (+4,3 %) i firemním (+6,2 %) zákazníkům. Potvrzuje se také atraktivita modelů jak z hlavní řady – řady C – tak z řady DS.
Nejprodávanějších modelů C3 tak bylo zaregistrováno 52 000 kusů, což je o 17,6 % víc než v prvních sedmi měsících roku 2010. Vozů Citroën C4 se prodalo 30 700 kusů. Nezaostávají ani lehké užitkové modely, u nichž značka obsadila druhé místo na trhu.
Pokud jde o řadu DS, zde model Citroën DS3, kterého se do konce července 2011 prodalo téměř 22 000 kusů, potvrzuje svůj úspěch. Stejnou dynamiku drží i Citroën DS4, jehož prodej začal úspěšně v květnu tohoto roku a již registruje více než 6 000 objednávek.
Obchodní výsledky ke konci července 2011
|
7 měsíců roku 2010
|
7 měsíců roku 2011
|
||
|
Nově registrované vozy
|
Podíl na trhu v %
|
Nově registrované vozy
|
Podíl na trhu v %
|
CITROËN OV+LUV
|
248 404
|
15,2
|
256 781
|
15,7
|
CITROËN OV
|
206 067
|
14,9
|
212 343
|
15,3
|
CITROËN LUV
|
42 337
|
17,1
|
44 438
|
17,5
|
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, v roce 2011 následoval model DS4. Na konci roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.
PR