Vyhledávání

Na konci července 2011 rostou výsledky Citroënu ve srovnání se stejným obdobím 2010 rychleji

Paříž, 2. srpna 2011
 
OBCHODNÍ VÝSLEDKY FRANCIE
DRUHÉ POLOLETÍ 2011 ZAČALO PRO CITROËN DOBŘE
Citroën, který v červenci 2011 dosáhl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy 15,5 % podílu, začal druhé pololetí dobře. Díky tomuto výsledku a výsledku za první pololetí může značka na konci července oznámit, že její objemy vzrostly pětkrát rychleji než kolik byl nárůst trhu (3,4 % oproti 0,6 %), podíl na trhu dosáhl rekordních 15,7 % a počet téměř 257 000 nově registrovaných vozů přesahuje výsledky dosažené za stejné období roku 2010 nebo 2009, kdy přitom v plném proudu probíhalo vyplácení šrotovného.
Na konci července 2011 rostou výsledky Citroënu ve srovnání se stejným obdobím roku 2010 rychleji než trhy, ať už jde o osobní, nebo lehké užitkové vozy, a u obou těchto kategorií získal 0,4 procentního bodu. Na trhu s osobními vozy tak získal 15,3 % podíl a na trhu s lehkými užitkovými vozy 17,5 % podíl.
Za těmito výsledky stojí především nárůst prodejů OV soukromým (+4,3 %) i firemním (+6,2 %) zákazníkům. Potvrzuje se také atraktivita modelů jak z hlavní řady – řady C – tak z řady DS.
Nejprodávanějších modelů C3 tak bylo zaregistrováno 52 000 kusů, což je o 17,6 % víc než v prvních sedmi měsících roku 2010. Vozů Citroën C4 se prodalo 30 700 kusů. Nezaostávají ani lehké užitkové modely, u nichž značka obsadila druhé místo na trhu.
Pokud jde o řadu DS, zde model Citroën DS3, kterého se do konce července 2011 prodalo téměř 22 000 kusů, potvrzuje svůj úspěch. Stejnou dynamiku drží i Citroën DS4, jehož prodej začal úspěšně v květnu tohoto roku a již registruje více než 6 000 objednávek.
 
Obchodní výsledky ke konci července 2011
 
7 měsíců roku 2010
7 měsíců roku 2011
 
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
CITROËN OV+LUV
248 404
15,2
256 781
15,7
CITROËN OV
206 067
14,9
212 343
15,3
CITROËN LUV
42 337
17,1
44 438
17,5
 
 
 
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, v roce 2011 následoval model DS4. Na konci roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.
 

 

PR 

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu