Nad Mohylou míru zavrčí motory v půlce dubna
Vážení jezdci a jezdkyně, ( i diváci ...)
předem Vám všem přejeme krásnou a příjemnou motoristickou sezónu 2011. Již nyní bychom Vás chtěli informovat o třech závodech automobilů do vrchu Maverick.rescue 2011 a IHA
CHALLENGE REGION WEST 2011, FORD FIESTA CUP 2011, který se opět pojede na jižní Moravě, na území kraje Jihomoravského v České republice.
První závod Maverick.rescue 2011 a IHA CHALLENGE REGION WEST 2011, FORD FIESTA CUP 2011 se pojede, jako tradičně každý rok, na Mohyle Míru, a to ve dnech
16.-17.4.2011, dále po několika letech na známé trati ve Slavkově u Brna 30.-31.7.2011 a zakončení celé letošní sezóny připadlo tentokrát na Ořechov u Brna 15.-16.10.2011.
Po loňském seriálu Maverick.rescue Euro Cup 2010 jsme rozhodli, že pojedeme v letošním roce opět trojlístek závodů a to Maverick.rescue 2011 a IHA CHALLENGE REGION
WEST 2011, FORD FIESTA CUP 2011 ve spolupráci s International Hill Climb Association. Pořadatelé o.s. Maverick.rescue se domnívají, že kvalita závodů opět vzroste
ještě na lepší úroveň než byla v roce 2010.
V závodech Maverick.rescue 2011:
Pro rok 2011 se v závodech automobilů do vrchu Maverick.rescue 2011, kterého se mohou zúčastnit soutěžící a jezdci České republiky, Rakouska, Německa, Švýcarska, Itálie, Francie, Slovenska, Polska, Maďarska, Rumunska, Ukrajiny, Chorvatska, Slovinska, Srbska atd., vypisují následující skupiny a třídy viz. níže. Maverick.rescue 2011 má v konečném hodnocení určit nejlepší jezdce i další pořadí jezdců v absolutním pořadí a třídách. V absolutním pořadí a třídách budou vyhlášeni vítězové Maverick.rescue 2011.
Výsledky z jednotlivých závodů se do Maverick.rescue 2011 všem oprávněným účastníkům započítávají automaticky. Oprávněným účastníkem se rozumí jezdec, který
byl v příslušném závodě přihlášen a klasifikován do Maverick.rescue 2011.
Kategorie I
Skupina S1 (sériové, upravené cestovní vozy)
Skupina N/A (produkční vozy a cestovní vozy skupin N, A, SP, S2000 dle FIA)
Skupina E1 (vozy volné formule slučitelné s vozy kat. I, B, ST, GT2, H, F, vozy značkových
pohárů slučitelné s vozy kategorie I dle FIA)
Skupina HA1 (historické cestovní vozy)
Kategorie II
Skupina E2-SH (siluety)
Skupina E2/C (vozy volné formule slučitelné s vozy kat. II, D, NF, E2-SS a sportovní
prototypy CN, C, GT1, CM, C3, E2-SC dle FIA, vozy značek Caterham, KTM X-Bow a
dalších otevřených jednosedadlových nebo dvousedadlových vozů)
Skupina HA2 (historické formulové vozy a sportovní prototypy)
Vozy níže uvedených skupin budou v jednotlivých závodech rozděleny do následujících
objemových tříd:
Skupiny S1 do 2000 cm3
nad 2000 cm3
Skupiny N/A do 2000 cm3
nad 2000 cm3
Skupina E1 do 1600 cm3
od 1601 do 2000 cm3
nad 2000 cm3
Skupina HA1 do 1300 cm3
nad 1300 cm3
Skupina E2-SH bez rozdělení
Skupina E2/C do 1600 cm3
nad 1600 cm3
Skupina HA2 bez rozdělení
-vozy, se dvěma poháněnými koly a s přeplňovaným motorem Diesel, jehož jmenovitý objem nepřesahuje 2000 cm3, budou zařazeny do jednotlivých tříd podle nominálního
objemu.
V závodech IHA CHALLENGE REGION WEST 2011 se vypisují následující skupiny a třídy: Pro rok 2011 je v závodech automobilů do vrchu vypsán IHA Challenge Region
West , kterého se mohou zúčastnit soutěžící a jezdci s platnou licencí vydanou IHA a to s občanstvím či trvalým pobytem na území České republiky, Rakouska, Německa,
Švýcarska, Itálie, Francie (West). Challenge je vypsán v absolutním pořadí pro vozy kategorie I. Vozy budou v jednotlivých závodech následujících skupin: rozděleny do
Kategorie I
Skupina S1 (sériové, upravené cestovní vozy)
Skupina E1 (vozy volné formule slučitelné s vozy kat. I, B, ST, GT2, H, F, vozy značkových
pohárů slučitelné s vozy kategorie I dle FIA)
Skupina HA1 (historické cestovní vozy)
Vozy níže uvedených skupin budou v jednotlivých závodech rozděleny do následujících
objemových tříd:
Skupiny S1 do 1600 cm3
od 1601 do 2000 cm3
nad 2000 cm3 (2WD)
nad 2000 cm3 (4WD)
Skupina E1 do 1150 cm3
od 1151 do 1400 cm3
od 1401 do 1600 cm3
od 1601 do 2000 cm3
nad 2000 cm3 (2WD)
nad 2000 cm3 (4WD)
Skupina HA1 do 1300 cm3
od 1301 do 2000 cm3
nad 2000 cm3
-vozy, se dvěma poháněnými koly a s přeplňovaným motorem Diesel, jehož jmenovitý objem nepřesahuje 2000 cm3, budou zařazeny do jednotlivých tříd podle nominálního
objemu.
V závodech FORD FIESTA CUP 2011:
Každý jezdec absolvuje v šesti závodních víkendech 12 samostatných závodů a do celkového hodnocení COCAINE Fiesta Cupu se započítá 8 nejlepších výsledků. Podmínkou pro
započtení do celkového hodnocení cupu, bude účast minimálně na čtyřech akcích. Závodní Fiesty budou v každém závodě hodnoceny jako samostatná třída a budou oceněni jezdci na 1.
- 3. místě! Bodování v jednotlivém závodě: 1.m-20b, 2.-17b, 3.m-15b, 4.m-13b, 5.m -11b, 6.m-9b. Technická specifikace Ford Fiesta 1,3 Cup: model.rok 2010 - auto je postaveno dle
předpisů FIA pro ME - kompletní bezpečnostní prvky - rám dle Přílohy "J", sedačka + 6.bodové pásy, hasící systém, odnímatelný volant, odpojovač elektriky, /motor 1278ccmvýkon
98Ps / převodovka QUAIFE IB5 - 5.stupeň se samosvorným diferenciálem, krátkým stálým převodem + krátkými převod.koly / tlumiče HP Sporting-dle sk.A, uložení Unibaly /
hmotnost 895kg / odlehčeno karbonovými a plastovými díly /ráfky EvoCorse a Borbet 15"/, pneu slick Kumho 200x580 R15", mokré Michelin 185x58 R15".
Veškeré další informace o Maverick.rescue 2011 a IHA CHALLENGE REGION WEST 2011, FORD FIESTA CUP 2011 naleznete na internetových stránkách: http://www.bergtrophy.
cz/home.php a taktéž na podstránkách jednotlivých závodů. Získáte zde veškeré informace ohledně standardních propozic, sportovního řádu, technických předpisů, celkového
kalendáře, cen startovného atd. V průběhu měsíce března 2011 budou doplněny všechny další nezbytné údaje.
Promotér a ředitel závodů Maverick.rescue 2011, IHA CHALLENGE REGION WEST 2011,
FORD FIESTA CUP 2011
Aleš Gänsdorfer
OFICIÁLNÍ ČASOVÝ HARMONOGRAM ZÁVODŮ