Vyhledávání

Nejlepší zářijový výsledek v historii společnosti Škoda: 81.200 prodaných vozů

ŠKODA v prvních devíti měsících rostla o 16,8 procent
› Stabilní růst ve třetím čtvrtletí pokračuje
› Zákazníkům bylo dodáno celkem 664.800 vozů
› Nejlepší zářijový výsledek v historii společnosti: 81.200 prodaných vozů
› Nový prodejní rekord v Číně


Mladá Boleslav, 13. října 2011 – ŠKODA v prvních devíti měsících roku 2011
zvýšila své celosvětové prodeje o 16,8 procenta ve srovnání s rokem 2010.
Počet dodávek zákazníkům vzrostl v období od ledna do září na 664.800 vozů
(leden – září 2010: 569.000 vozů). S 81.200 prodanými vozy dosáhla značka
nového zářijového rekordu (v minulém roce: 75.800) a třetího nejlepšího
měsíčního prodejního výsledku v historii firmy (po březnu 2011 a červnu 2011).
„ŠKODA v letošním roce opět roste vysokým tempem“, říká Jürgen Stackmann, člen
představenstva společnosti za oblast prodeje a marketingu. „Náš růst jsme zachovali.
Posilujeme ve všech regionech a v roce 2011 poprvé překročíme hranici 800.000
prodaných vozů. Modelová ofenzíva naší značky přispěje k tomu, že ŠKODA bude
v příštích letech nadále posilovat svou pozici na trhu. První nové modely jsme již
představili v podobě vozu Citigo a vozu Rapid v Indii. ŠKODA tak vstoupí do nových
zákaznických segmentů.“

Na domácím českém trhu prodala ŠKODA v září 5.100 vozů. Pro vůz s okřídleným šípem
ve znaku se tedy rozhodl každý třetí český zákazník.
V zemích střední a východní Evropy značka v minulém měsíci svou pozici dále posílila,
např. prodeje v Chorvatsku vzrostly o 85,9 procent, v Rumunsku o 9,6 procent,
v Maďarsku o 8,9 procent a na Ukrajině o 7,1 procent.

V západní Evropě zvýšila ŠKODA v září své prodeje o 2,6 procent na 35.200 vozů.
Historické rekordy zaznamenala značka hned na třech trzích: Ve Velké Británii vzrostly
prodeje na 7.200 vozů (nárůst o 33,2 procent). Švýcarsko hlásí nárůst o 27,9 procent
(1.700 prodaných vozů), Norsko o 27,7 procent (700 vozů).
Trvale silnou dynamiku s vysokým růstem zaznamenává ŠKODA v růstových
regionech – v Rusku, v Indii a v Číně. V Rusku a v Indii prodala ŠKODA do konce září
více vozů než za celý rok 2010. V Rusku značka v září zvýšila prodej o 63,1 procent na
6.500 vozů a dosáhla tak druhého nejlepšího měsíčního výsledku v historii. V Indii
vzrostl odbyt v září o 37,5 procent na 2.200 vozů. V Číně dosáhla automobilka v září
nového prodejního rekordu v podobě 21.100 dodaných vozů (nárůst o 9,8 procent).

Také na dalších mimoevropských trzích zaznamenává ŠKODA růst. V Austrálii se značce
podařilo svůj zářijový prodejní výsledek nárůstem o 125,1 procent více než zdvojnásobit.
Dodávky zákazníkům v září 2011 (modely značky ŠKODA v porovnání se
zářím 2010):

Octavia (35.300 vozů/plus 11,8 procent), Fabia (24.300 vozů/plus 3,6 procent), Superb
(10.300 vozů/plus 2,9 procent), Yeti (6.500 vozů/plus 20,4 procent), Roomster (3.600
vozů/plus 7,5 procent).
Dodávky zákazníkům v lednu - září 2011 (modely značky ŠKODA v porovnání
s obdobím leden - září 2010):
Octavia (283.900 vozů/plus 19,8 procent), Fabia (201.900 vozů/plus 19,1 procent),
Superb (90.600 vozů/plus 23,5 procent), Yeti (50.800 vozů/plus 29,6 procent), Roomster
(27.000 vozů/plus 10,9 procent).

Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu