Vyhledávání

Nejoblíbenějšími modely v ČR jsou Audi A4, Q5 a A6

Nejoblíbenějšími modely v ČR jsou Audi A4, Q5 a A6

Audi opět jedničkou na českém trhu prémiových vozů

· Nejoblíbenějšími modely v ČR jsou Audi A4, Q5 a A6
· Modelová a technologická ofenziva pokračuje

Audi si v České republice již patnáct let v řadě udržuje postavení nejúspěšnější prémiové značky. Vloni se v ČR pro vozy Audi rozhodlo 3242 zákazníků.

„V loňském roce jsme na český trh uvedli celou řadu důležitých novinek, které potvrzují vedoucí pozici značky Audi v oblasti designu, technického vývoje a ochrany životního prostředí. Nejinak tomu bude i v roce 2011,“ říká Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Základem pro naše dlouhodobě úspěšné působení na českém trhu jsou nejen mimořádně kvalitní produkty, ale i vysoká úroveň zákaznických služeb. To vše má zásadní vliv na loajalitu a spokojenost našich zákazníků. Čerstvou novinkou je nabídka prodloužené záruky.“

Přestože byl rok 2009 poznamenán světovou finanční krizí s nejistým výhledem na vývoj v dalších letech, podařilo se společnosti AUDI AG v roce 2010 vrátit k rekordním prodejním výsledkům. Audi je tak na nejlepší cestě stát se nejatraktivnější prémiovou značkou na světě.

Rupert Stadler, předseda představenstva AUDI AG, před koncem roku 2010 ocenil, jak dobře se značka Audi vypořádala s krizí: „Značka Audi opět upevnila své jedinečné postavení v prémiovém segmentu inovativními modely od Audi A1 až po A8 a inteligentní technikou. Náš růst v následujícím roce bude globální, neboť existuje mnoho trhů s potenciálem pro naši značku.“

Současné úspěchy jsou založeny na ambiciózním plánu dlouhodobého rozvoje, jehož součástí je bezprecedentní modelová a technologická ofenziva. Jen v uplynulém roce rozšířily nabídku zcela nové modelové řady Audi A1 a A7 Sportback a navíc došlo ke generační obměně luxusní limuzíny Audi A8, jejíž hliníková karoserie získala pro značku Audi již počtvrté prestižní cenění Euro Car Body Award. Příznivce nekompromisního sportovního svezení potěšily modely Audi RS 5 se zcela novým pohonem všech kol quattro.

Slibný výhled do budoucnosti zprostředkovávají koncepty elektromobilů Audi e-tron, vozidel s inovativním hybridním pohonem a strhující studie. Příkladem je Audi quattro concept navazující na bohatou historii značky Audi, jejíž pohon quattro prokázal v uplynulých třech desetiletích svou technickou nadřazenost nejen v běžném provozu v rukách spokojených zákazníků, ale i v motoristickém sportu po celém světě.

Značka se čtyřmi kruhy uvede v roce 2011 na český trh celou řadu nových modelů. Ostrý start do nového roku zajistí nová generace limuzín Audi A6, kterou lze již objednávat. Následovat bude supersportovní model Audi R8 GT. V druhém čtvrtletí rozšíří nabídku Audi RS 3 Sportback, na podzim se na trhu objeví Audi Q3, s nímž značka vstoupí poprvé do segmentu prémiových SUV nižší střední třídy. Na podzim vyrazí za zákazníky Audi A6 Avant a Audi Q5 Hybrid, první plně hybridní vůz značky Audi.

Audi se tradičně angažuje také v podpoře kultury, sportu a prestižních společenských akcí. Nejinak tomu bylo i v uplynulém roce, kdy znak čtyř kruhů nesly již popáté oficiální vozy Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech (MFF KV). Tato tradice nebude přerušena ani v roce 2011. Začátkem července 2011 se totiž uskuteční již 46. ročník MFF KV, jehož organizátory a VIP hosty bude přepravovat pět desítek vozů Audi.

Registrace modelů Audi v roce 2010 v ČRx)

Model Registrace v ks
A1 146
A3, A3 Sportback, A3 Cabriolet, S3 440
A4, A4 Avant, A4 allroad quattro, S4 570
A5 Coupé, A5 Cabriolet, A5 Sportback, S5, RS 5 332
TT, TT Roadster, TTS, TT RS 26
A6, A6 Avant, A6 allroad quattro 498
A7 Sportback 48
A8 124
Q5 539
Q7 290
R8, R8 Spyder 14
nezařazené 215
Celkem 3242

x) Zdroj: SDA vč. verzí N1




Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 Audi Group plánuje investovat celkově 11,6 miliardy EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Fotogalerie

AUDI A7 SPORTBACK V6, foto Jiří Maršíček

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu