Vyhledávání

Největší poskytovatel operativního leasingu a správce firemních vozových parků s novým OŘ

Milan Ptáčník novým obchodním ředitelem společnosti LeasePlan

(Praha, 25. května 2011) – Společnost LeasePlan, která je největším českým poskytovatelem operativního leasingu a správcem firemních vozových parků, bude mít od 1. června 2011 nového obchodního a marketingového ředitele Milana Ptáčníka. Milan Ptáčník na této pozici nahradí Petra Tölgyesiho, který se z LeasePlanu po čtrnácti letech rozhodl odejít. K hlavním úkolům nového obchodního ředitele bude patřit rozšiřování škály nabízených služeb, další posílení pozice společnosti na rostoucím trhu operativního leasingu a změny v akviziční činnosti.

„V minulých letech jsem ve společnosti LeasePlan působil jako ředitel nákupu. Věřím proto, že moje mnoholetá zkušenost z této oblasti pomůže dále propojovat naše obchodní zájmy s nákupními zájmy našich klientů,“ komentoval svůj posun v rámci společnosti Milan Ptáčník. „V pozici obchodního ředitele chci hlavně udržet dlouhodobou vysokou spolehlivost našich služeb, kterou naši klienti hodnotí jako jedno z nejdůležitějších kritérií naší spolupráce,“ pokračoval Ptáčník.

Ocházející obchodní a marketingový ředitel Peter Tölgyesi působil ve společnosti LeasePlan na různých pozicích od roku 1997. K jeho největším úspěchům lze zařadit vytvoření oddělení péče pro zákazníky či rozjezd pobočky LeasePlanu na Slovensku. LeasePlan za Petra Tölgyesiho také jako první v Česku implementoval reportovací systém.

Nový obchodní a marketingový ředitel Milan Ptáčník (*1974) vystudoval postgraduální program MBA na ČVUT / Sheffield Hallam University. V devadesátých letech působil jako obchodní ředitel v rodinné firmě vyrábějící značkové destiláty a likéry. Od roku 1999 pracoval v Pražských pivovarech (později Pivovary Staropramen) jako vedoucí strategického nákupu a později ředitel nákupu. V roce 2005 pak nastoupil do společnosti LeasePlan, kde zakládal oddělení nákupu a stal se jeho ředitelem. V rámci této funkce definoval nákupní pravidla a procedury, odpovídal za nákupy vozidel a spolupracoval na mezinárodních nákupních projektech. V roce 2011 na krátkou dobu převzal oddělení akvizice, které se zabývá vyhledáváním nového prodejního potenciálu. Toto oddělení prochází nyní významným rozvojem, a to po stránce personálního obsazení, způsobu práce i interních procesů. Pozici Senior Sales Managera – vedoucího oddělení akvizice – obsadí od 1. 6. 2011 Jiří Štoček, který působí v LeasePlanu od letošního roku.

Milan Ptáčník je ženatý, má tři syny. Mezi jeho záliby patří jachting, windsurfing či vodní lyže.

LeasePlan je evropským lídrem operativního leasingu automobilů a celosvětově patří k největším firmám poskytujícím automobilové služby. Je zastoupen ve 30 zemích. V roce 1995 přivedl operativní leasing do České republiky a stal se jedničkou tuzemského trhu. Dnes zde spravuje vozový park téměř tisícovce klientů a v jeho flotile je přes 20 tisíc vozidel. Pro další informace prosím navštivte www.leaseplan.cz.


Operativní leasing:

Operativní leasing je nástrojem pro pořízení a externí správu firemních vozidel. Jde o dlouhodobý pronájem vozidel firmám včetně zajištění veškerých služeb. Operativní leasing pomáhá firmám ušetřit, protože veškerou agendu i servis spojené s firemními vozidly za ně efektivněji vyřizuje LeasePlan. LeasePlan jako specialista na firemní vozidla dosahuje nejnižších cen u dodavatelů, a tuto výhodu přenáší na své zákazníky.
Operativní leasing je dnes standardně nabízen od 12 do 60 měsíců a do celkového nájezdu kolem 180 tisíc km.

Hlavní výhody operativního leasingu v podání společnosti LeasePlan jsou:

§ Všechny služby v jednom a bez starostí – firmy se mohou plně věnovat hlavnímu předmětu své činnosti, a ne se zabývat správou vozového parku.
§ Operativní leasing zahrnuje pořízení vozidel, servis i veškerou administrativu. Umožňuje také přesně spočítat měsíční náklady na vozidlo - vyjádřené v jediné měsíční položce, kterou klienti předem znají.
§ Firmy s pomocí operativního leasingu ušetří - lepší ceny u dodavatelů přenášené na zakázníky.
§ LeasePlan nakupuje 6 tisíc automobilů ročně a je významným zákazníkem servisů i dalších dodavatelů – díky tomu nižší ceny pro klienty.
§ Žádná počáteční akontace – operativní leasing je výborný pro cash flow firmy.


Jan Šimral
Madison PA

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu