Vyhledávání

Nová organizace a nová jména ve vedení společnosti PSA

PSA Peugeot Citroën: podrobné informace o nové organizaci
 
 
V návaznosti na oznámení nové organizace vedení skupiny ze dne 18. června, skupina PSA Peugeot Citroën upřesňuje organizaci jednotlivých divizí zastřešených představenstvem v čele s Philippem Varinem.
  
- Divize Značky pod vedením p. Jean-Marc Gales má za úkol posílit obchodní efektivitu skupiny. Do této divize spadají obě značky Peugeot a Citroën a všechny jejich obchodní aktivity: prodej, poprodejní servis, marketing a služby. Tato organizační struktura umožní mimo jiné výraznější odlišení obou značek a současně sdílení nejlepších metod. 
 
Mezi nejdůležitější články této divize patří:
-          Automobiles Peugeot pod vedením p. Jean-Marc Gales
-          Automobiles Citroën pod vedením p. Frédéric Banzet
-          Korporátní marketing pod vedením p. Christian Peugeot
-          Servis a náhradní díly pod vedením p. Daniel Marteau
-          Obchodní síť patřící přímo pod značky Peugeot a Citroën pod vedením p. Jean-Claude Play
-          Elektrické vozy pod vedením p. Ayoul Grouvel
-          Automobilový sport pod vedením p. Olivier Quesnel
-          Motocykly Peugeot pod vedením p. Pierre-Louis Colin
  
- Divize Plánování a automobilové strategie pod vedením p. Grégoire Olivier pokračuje v náplni divize Plánování a přibírá navíc sekci Automobilové strategie. Posláním této divize je vytvořit budoucí strategii skupiny v oblasti produktu, technologií a výroby. Projekt Rusko bude spadat do působnosti oddělení Výrobní strategie.
 
Mezi nejdůležitější články této divize patří:
-          Strategie produktů a trhů pod vedením p. Vincent Besson
-          Výrobní strategie pod vedením p. Denis Duchesne
-     Design Peugeot a Citroën pod vedením p. Jean-Pierre Ploué
  
- V rámci Technické a výrobní divize vedenép. Guillaume Faury, byl p. Marc Duval-Destin jmenován ředitelem Vývoje a projektování a p. Christian Chapelle ředitelem Projektů a technických činností a dílů.
  
- p. Frédéric Saint-Geours, ředitel financí a strategického vývoje, byl jmenován předsedou představenstva banky PSA Finance.
 
Stručné životopisy
 
 
Frédéric Banzet, 49 let, vystudoval práva a je absolventem ISTEC a Harvard Business School (USA). Do skupiny PSA Peugeot Citroën, finanční divize, nastoupil v roce 1982. V roce 1991 přešel do banky PSA Finance, kde zastával funkci zástupce generálního ředitele banky PSA Finance UK v Londýně a poté ředitele marketingu a rozvoje projektu Crédipar. V roce 1999 se v rámci divize Mezinárodního obchodu značky Peugeot stává ředitelem pro oblast Asie-Pacifik. V roce 2004 přechází ke značce Citroën na pozici  ředitele Mezinárodního obchodu a následně obchodního ředitele pro Evropu. 
 
Vincent Besson, 57 let, vystudoval Ecole Supérieure d’Electricité (Vysoká škola se zaměřením na energetiku). Ke skupině PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1977. Pracoval na různých pozicích v rámci oddělení Nákupu a v roce 1994 byl jmenován ředitelem oddělení Výrobní kooperace. V roce 1996 se stal ředitelem Produktů a trhů značky Citroën.
 
Pierre-Louis Colin, 46 let, vystudoval Ecole des Mines v Paříži (Vysoká škola báňská). Do skupiny PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1989. Zastával různé funkce v rámci obchodní působnosti Peugeotu, zejména jako generální ředitel v Maďarsku a Turecku a ředitel oblasti Irán a následně pak v letech 2005 – 2009 působil jako generální ředitel ve Velké Británii. Od 1. června 2009 řídí Programy elektrických a hybridních dieselových vozů Peugeot.   
 
Christian Chapelle, 49 let, vystudoval Institut National des Sciences Appliquées (Národní institut aplikovaných věd) v Lyonu a Ecole Nationale Supérieure du Pétrole et des Moteurs (Vysoká škola s technickým zaměřením). Do PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1987. Zastával různé pracovní pozice v rámci Technické a výrobní divize a v roce 2007 byl jmenován ředitelem oddělení Managementu a projekce hnacích ústrojí vozidel. 
 
Denis Duchesne, 58 let, vystudoval Ecole Centrale v Paříži, v PSA Peugeot Citroën začal pracovat v roce 1976. Pracoval na různých pozicích funkcemi v rámci Technické a výrobní divize a v roce 1998 se stal ředitelem výrobního závodu v Mulhouse, od roku 2001 byl managerem projektu vzájemné spolupráce se značkou Toyota a v roce 2004 ředitelem výrobního závodu v Sochaux. Od roku 2008 je ředitelem oddělení Mechanických komponentů a slévárenství.
 
Marc Duval-Destin, 46 let, vystudoval Ecole Polytechnique (Vysoká škola polytechnická) a Institut Supérieur de l’Aéronautique et de l’Espace (Institut aeronautiky), následně studoval postgraduálně obor zaměřený na automatiku a je držitelem doktorátu z fyziky. U skupiny PSA Peugeot Citroën pracuje od roku 2001. Vykonával různé funkce v rámci Technické a výrobní divize a od roku 2008 je ředitelem oddělení Přípravných projektů podvozků a karoserií.
 
Ayoul Grouvel, 42 let, vystudoval European Business School, titul inženýr managementu a technologií získal na Ecole Centrale v Paříži. Zastával různé obchodní pozice v rámci skupiny Fiat, načež v roce 2008 nastoupil do skupiny PSA Peugeot Citroën, kdo zodpovídá za obchodní síť a merchandising.
 
Daniel Marteau, 59 let, vystudoval Ecole Centrale v Paříži a DEA Mécanique (technicky zaměřená vysoká škola). Do PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1977. Pracoval v ředitelství Nákupu značky Citroën a v roce 2001 se stal ředitelem oddělení Vztahů a spolupráce s výrobci. Od roku 2007 zastává funkci ředitele divize Poprodejního servisu a náhradních dílů.
 
 
 
Christian Peugeot, 56 let, vystudoval vysokou školu se zaměřením na obchod (HEC). Do skupiny PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1978. Pracoval na různých pozicích v rámci obchodních činností značky Peugeot, v roce 1989 byl jmenován ředitelem Peugeot Talbot Deutschland, v roce 1993 se stal ředitelem Centrálního oddělení marketingu a v roce 1998 ředitelem marketingu a kvality. Od roku 2008 zastává funkci ředitele Strategie značky a komunikace Peugeot. 
 
Jean-Claude Play, 63 let, vystudoval Ecole Nationale des Arts et Métiers (vysoká škola se zaměřením na umělecká řemesla), u PSA Peugeot Citroën pracuje od roku 1969. Zastával různé funkce v rámci skupiny, v roce 1983 se stal ředitelem továrny v Kaduna v Nigérii a v roce 1998 ředitelem pro kooperaci a mezinárodní výrobu. Od roku 2008 zastává funkci ředitele projektu vlastní obchodní sítě Peugeot a Citroën (koncesionáři patřící přímo pod značky).
 
Jean-Pierre Ploué, 46 let, vystudoval Ecole Nationale des Arts et des Métiers d’Art (vysoká škola se zaměřením na umělecká řemesla), do PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 2000 a byl pověřen vedením Design centra značky Citroën. V říjnu 2008 byl jmenován ředitelem designu obou značek Peugeot a Citroën.
 
Olivier Quesnel, 58 let, získal vysokoškolský titul v oboru managementu, postgraduálně vystudoval aplikovanou ekonomii se zaměřením na oblast energetiky. V roce 1980 byl spoluzakladatelem Peugeot Talbot Sport. Následně se stává generálním ředitelem skupiny Michel Hommel media group. Do PSA Peugeot Citroën nastupuje v roce 2008 a je pověřen vedením sportovních týmů Citroën Racing a Peugeot Sport.

 

Podrobné informace o nové organizaci společnosti Automobiles Peugeot

Jean-Marc Gales, který je od 18. června 2009 generálním ředitelem značky Peugeot, upřesnil detaily nové organizace společnosti Automobiles Peugeot. Tyto organizační změny mají značce přinést splnění tří cílů: stát se globálnější značkou, nabízet zákazníkům průkopnické produkty a služby, zvýšit efektivitu značky.

V souladu s těmito ambicemi byly definovány zóny obchodní aktivity značky Peugeot, vzhledem k příležitostem rozvoje, zejména pro mimoevropské trhy: Latinská Amerika, Čína, Rusko, Asie-Pacifik…

Osvojením této nové ofenzivní organizace směřuje Peugeot k rozvoji své obchodní působnosti na perspektivních trzích, zejména v oblasti prodeje společnostem a státním organizacím a v oblasti ojetých vozů.

Marketing a komunikace jsou v rámci nové organizace sloučeny do nového ředitelství, které bude zodpovídat hlavně za image, postavení značky, uvádění nových produktů, reklamu a komunikaci značky Peugeot.

Ředitelé spadající pod generálního ředitele značky Peugeot jsou následující :
Francie : Christophe Bergerand
Německo : Olivier Dardart
Marketing a komunikace : Xavier Peugeot
Prodeje společnostem a státním organizacím : Marcel de Rycker
Ojeté vozy : Olivier Quilichini

Nicolas Wertans, zástupce generálního ředitele Peugeot, bude zastřešovat Španělsko, Itálii, Velkou Británii, ostatní evropské trhy, Rusko, Irán, Turecko, Latinskou Ameriku, Střední východ, Afriku, oblast Asie-Pacifik a rozvoj prodejní sítě.

Červenec 2009

Životopisy :

Nicolas Wertans, 41 let, získal vysokoškolské vzdělání na francouzských školách Supelec a INSEAD. Do skupiny PSA Peugeot Citroën nastoupil v březnu roku 2009. V květnu byl jmenován ředitelem mezinárodního obchodu značky Peugeot. Zastával různé funkce u více automobilových konstruktérů, posledně u skupiny BMW Group. Od 18. června je zástupcem generálního ředitele značky Peugeot.

Christophe Bergerand, 46 let, vystudoval Sciences PO a HEC (vysokoškolská studia se zaměřením na politiku a obchod). V letech 1988 až 2001 vykonával různé funkce u Peugeotu Francie. Působil také jako ředitel zastoupení značky Peugeot v Portugalsku (2001 – 2003) a v Itálii (2003 – 2007). V únoru roku 2008 byl jmenován ředitelem společnosti Peugeot Francie.

Olivier Dardart, 50 let, studium VŠ ESSEC. U značky Peugeot pracuje od roku 1983. V letech 1983 až 2001 zastával různé funkce na obchodním ředitelství společnosti Peugeot ve Francii. Od roku 2001 do 2004 byl ředitelem vlastní prodejní sítě značky ve Francii, následně vykonával funkci ředitele rozvoje sítě (2004 – 2005). Působil také jako oblastní ředitel (Benelux, Rakousko, Švýcarsko a Portugalsko). Od června roku 2006 je ředitelem společnosti Peugeot Německo.

Xavier Peugeot, 45 let, vystudoval obor management na univerzitě v Sorbonně a následně studium DESS – mezinárodní obchod na univerzitě Paříž Dauphine. V roce 1994 nastoupil ke skupině PSA Peugeot Citroën. Vykonával různé funkce v obchodním oddělení značky Peugeot a následně se v roce 2005 ujímá vedení zastoupení značky Peugeot v Nizozemí. Od roku 2007 působí v divizi Produkty Peugeot, kde zodpovídá za modelovou řadu.

Marcel de Rycker, 47 let, VŠ ESDE v Paříži a MBA University of Hartford. Zastával řadu marketingových a obchodních funkcí u různých automobilových konstruktérů. Jeho posledním působištěm byl post vedoucího prodejů společnostem u značky Mercedes. V červenci přešel ke značce Peugeot a byl jmenován ředitelem prodeje společnostem.

Olivier Quilichini, 39 let, získal titul inženýr na ISAE Toulouse v oboru Aeronautika. U značky Peugeot působí od roku 1994. Do roku 2002 zastával různé funkce v rámci obchodního ředitelství Francie. Zodpovídal za prodeje mezinárodním společnostem zabývajícím se krátkodobým pronájmem vozů (2003 – 2005) a následně byl vedoucím oddělení náhradních dílů a služeb pro Evropu. Od června 2008 do července 2009 byl vedoucím přímých prodejů a ojetých vozů ve společnosti Peugeot Francie. Nyní byl jmenován ředitelem prodeje ojetých vozů v rámci značky.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu