Vyhledávání

Nová technologie barevného tisku na bočnice pneumatik

Nová technologie barevného tisku na bočnice pneumatik
Praha, 20. ledna 2012
 
 Bridgestone vyvinul technologii tisku na pneumatiky
 
Nová technologie barevného tisku na bočnice pneumatik
 
Společnost Bridgestone Corporation vyvinula novou revoluční technologii tisku na bočnice pneumatik, která se odlišuje od všech stávajících metod tisku na pneumatiky a barvení pneumatik nabízených na současném trhu.
 
Dosud se pro výrobu bílých pruhů a nápisů na bočnicích pneumatik používala bílá pryž. Tato metoda vyžaduje ovšem velké množství bílé pryže, aby se zabránilo změnám barvy a byla zaručena dlouhá životnost. Uvedený konvenční výrobní proces může také zvýšit hmotnost pneumatiky.
 
Vyspělá technologie tisku na pneumatiky vyvinutá společností Bridgestone nanáší na povrch pneumatiky základní vrstvu, která působí proti změnám barvy, dále inkousty, nově vyvinuté pro tuto technologii, a nakonec povrchovou vrstvu, chránící celek před vnějším poškozením. Díky této technologii může společnost Bridgestone vyrábět pneumatiky s kreativnějším vzhledem při současném zohlednění požadavků na ochranu životního prostředí, jako je například snižování spotřeby paliva, protože nová technologie nijak nezvyšuje hmotnost pneumatiky.
 
Bridgestone se bude i nadále zabývat výzkumem rozmanitých příležitostí, které nová technologie tisku na pneumatiky přináší. Na bočnice pneumatik je například možné natisknout originální designérské návrhy zákazníků nebo fotografie. Později je možné inovativním způsobem vytištěné motivy podle přání zákazníka odstranit nebo změnit.
 

Bridgestone plánuje, že svou unikátní technologii tisku na pneumatiky uvede v nejkratší možné době na trh.

 
Příklady designu pneumatik viz fotogalerie  dole
 


 
Skupina Bridgestone
Společnost Bridgestone je světový lídr v prodeji gumárenských produktů a přední výrobce pneumatik pro všechny dopravní prostředky.
 
Součástí aktivit v oblasti nákladních pneumatik je také řešení protektorů Bandag, které doplňuje prodej nových nákladních pneumatik a umožňuje tak společnosti nabízet celkové řešení pro dopravní společnosti. Pneumatiky tvoří přibližně 80 % celkového obratu společnosti, přičemž zbytek tvoří široký sortiment ostatních produktů, jako např. seismická pryž, dopravní pásy a hadice, sportovní vybavení a elektronický papír.
 
Japonský koncern Bridgestone byl založen v roce 1931 Shojirem Ishibashim. V současné době provozuje celosvětově více než
50 továren a zaměstnává okolo 138 000 lidí, s celkovým obratem v roce 2008 okolo 35,5 miliard USD.
 
Od roku 1997 do roku 2010 byl Bridgestone úspěšným dodavatelem pneumatik pro vozy Formule 1 a v současné době je výhradním dodavatelem pro závody silničních motocyklů Moto GP.
 
V Evropě společnost zaměstnává přes 13 000 lidí a provádí veškeré aktivity jako výroba, vývoj, testování, prodej. Společnost v Evropě provozuje maloobchodní síť pneuservisů First Stop.
 
Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation. V Evropě vyvinuté a vyrobené špičkové pneumatiky distribuuje prostřednictvím svých 17 prodejních společností a dalších kanálů do celé Evropy. Produkty jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium, včetně Japonska.
 

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

PR

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu