Vyhledávání

Nové logo i filosofie Bridgestone

Bridgestone představil svou novou podnikovou filozofii a nové logo Bridgestone

Společnost Bridgestone Corporation představila nový emblém Bridgestone společně s novým firemním sloganem a zároveň oznámila, že u příležitosti 80. výročí založení společnosti Bridgestone vylepšila i svou podnikovou filozofii nazývanou „The Bridgestone Essence“. Změny loga a sloganu Bridgestone jsou součástí integrované strategie dalšího posilování pozice značky Bridgestone v globálním měřítku.

1. Zdokonalená podniková filozofie „The Bridgestone Essence“
Poslání skupiny Bridgestone vychází ze zásady jejího zakladatele, který chtěl „sloužit společnosti vynikající kvalitou“. K naplnění této mise používá skupina Bridgestone koncept „nadace“, aby demonstrovala trvalou snahu zaměstnanců poskytovat svým zákazníkům prvotřídní produkty a služby a zároveň sloužit komunitám, v nichž Bridgestone podniká. Smysl výše uvedených slov, integrovaná podniková kultura a názorová rozmanitost, kterou současná společnost zdědila, byly nově definovány v podnikové filozofii „The Bridgestone Essence“ a ve
sdílených hodnotách, které mohou být přijímány zaměstnanci Bridgestone po celém světě.

2. Cizelace emblému Bridgestone
Společnost osvěžila emblém Bridgestone, který je tvořen logem Bridgestone, znakem Bridgestone a znakem B, ve snaze reagovat na rozmanité potřeby zákazníků a odrážet změny,
k nimž dochází v současném sociálním prostředí. Tato inovace má vyjadřovat pocit „koexistence s lidmi po celém světě“, „flexibilní sílu“ a „pocit rychlosti přizpůsobování se změnám“. Je to evoluce předchozího loga, které vyjadřovalo „sílu“ a „pocit fyzické rychlosti“.

3. Přepracovaný slogan
Skupina Bridgestone se snaží být společností, která podporuje jednotlivce. Její produkty a služby jsou přínosem pro zákazníky po celém světě. S cílem komunikovat tento koncept byl
vytvořen nový slogan „Your Journey, Our Passion“ („Vaše cesta, naše vášeň“). Skupina Bridgestone seznámí v dalších krocích své zaměstnance po celém světě s jednotnou
podnikovou filozofií. Začne uvádět v život novou podnikovou kulturu v souladu s konceptem „The Bridgestone Essence“ s cílem využívat různorodost jednotlivých zaměstnanců.
1. Filozofie „The Bridgestone Essence“

 

AC&C Public Relations s.r.o. – Zorka Mašková: Tel.: 220 515 314

Bridgestone CR, s.r.o. – Jaroslav Třetina: Tel.: 226 220 313


Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation. V Evropě vyvinuté a vyrobené špičkové pneumatiky distribuuje prostřednictvím svých 17 prodejních společností a dalších kanálů do celé Evropy. Produkty jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium, včetně Japonska.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu