Vyhledávání

Nové modernější logo Audi nyní zahrnuje slogan značky „Náskok díky technice“

Nové logo Audi: výstavní premiéra na IAA

• 100 let Audi: další vývoj korporátního designu
• Nové logo nyní zahrnuje slogan značky „Náskok díky technice“
• Modernější vzhled čtyř kruhů
• Webové stránky www.audi.cz v novém designu



Návštěvníci 63. Mezinárodní výstavy automobilů IAA ve Frankfurtu nad Mohanem konané od 15. září se stanou svědky neobvyklé výstavní premiéry. Kromě mnoha technických inovací odhalí AUDI AG na svém stánku také další evoluci čtyř kruhů. Nové logo Audi je v porovnání s dosavadním logem ještě progresivnější a modernější
a povznáší podstatu značky k jejímu klíčovému poselství: Náskok díky technice.

„Náskok díky technice je zřetelným příslibem našim zákazníkům – a závazkem pro všechny zaměstnance Audi vytvářet ještě inovativnější konstrukce, účinnější poháněcí ústrojí a emocionálnější výrobní řadu,“ říká Peter Schwarzenbauer, člen představenstva AUDI AG zodpovědný za marketing a odbyt.

Zákazníci Audi mohli získat přímou zkušenost s „Náskokem díky technice“ díky takovým technickým inovacím, jako je pohon všech kol quattro, inteligentní lehká konstrukce karoserií z hliníku a vysoce účinná technika vznětových motorů. Poprvé nyní dochází v různých verzích nového loga ke kombinaci reklamního sloganu značky s firemním logem tvořeným čtyřmi kruhy. Kruhy jsou i nadále optickým středem nového loga, ale jejich upravený povrch a nový profil vytváří ještě modernější vzhled.

Součástí inovovaného korporátního designu Audi je také nový druh písma „Audi Type“, který vzešel z mezinárodní typografické soutěže a používá se již od začátku letošního roku. Cílem této změny bylo zdůraznit nezávislý charakter čistého, minimalistického a technického písma Audi.

Dalším vývojem prošla rovněž směrnice Audi o používání barev ve veškeré komunikaci. Tato pravidla se budou ještě přísněji aplikovat právě v souvislosti s novým korporátním designem. Hliníkový odstín stříbrné symbolizuje jako hlavní barva technickou inovační sílu a lehkou konstrukci, což je stěžejní kompetence značky Audi a jedna z nejdůležitějších technologií budoucnosti, jimiž se Audi odlišuje od konkurence.

„Audi je nejprogresivnější prémiovou značkou,“ říká Peter Schwarzenbauer. „Tuto orientaci na budoucnost máme v genech – a proto se nyní stala u příležitosti 100. výročí Audi součástí našeho firemního loga.“

Nové logo se bude od září používat ve veškerých druzích komunikace od klasické reklamy, přes publikace a press kity Audi až po sponzorství a webové stránky Audi. Přepracované logo se již objevilo na oslavách stoletého výročí značky Audi. Nové logo Audi bude poprvé použito v mezinárodním měřítku během jeho výstavního debutu na IAA, kde završí vzhled stánku AUDI AG provedeného v bílé, červené a černé barvě. Design výstavní expozice na ploše 6000 m2 zrcadlí charakteristickou architekturu Audi ve stylu „terminálu“.

V souvislosti s novým grafickým stylem Audi byly spuštěny také nové webové stránky www.audi.cz. Charakterizuje je nejen nový design, ale i nejvyšší uživatelský komfort s řadou dynamických prvků, které usnadňují zájemci orientaci v široké modelové nabídce Audi.




AUDI je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už třináct let nepřetržitě rostou, v roce 2008 automobilka Audi prodala 1 003 400 vozů, což představuje meziroční nárůst o 4,1 % oproti předcházejícímu roku.

Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 14 let po sobě – vloni se pro vozy Audi v ČR rozhodlo 3784 zákazníků, což představuje nárůst 13,3 %. Audi je tak opět nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu