Vyhledávání

Nový Audi A5 Sportback pro fotbalistu Ujfalušiho

Audi A5 Sportback pro Tomáše Ujfalušiho


Tomáš Ujfaluši, český fotbalový obránce, který působí v současnosti ve španělském klubu Atlético Madrid, si vybral další Audi: po nekompromisně sportovních modelech RS 4 a RS 6 se tentokrát rozhodl pro novinku, elegantní A5 Sportback.

Volba Tomáše Ujfalušiho, čím jezdit v Čechách, prý nebyla těžká: „První Audi, které jsem měl už v Německu, byl allroad. Ve Španělsku používám RS 6, jež nahradila er-es čtyřku. Se všemi auty jsem naprosto spokojený, protože mě nikdy nezklamaly, jsou rychlé, komfortní, spolehlivé a bezpečné. Navíc mám i perfektní servis, když nejsem v Čechách. O vůz se kompletně stará společnost KAR Limousine service Karla Říkovského,“ vypočítává výhody úspěšný bek. „Auto používám denně,“ dodává. „Bez něj bych nemohl fungovat. Nebydlím v těsné blízkosti stadionu, takže denně dojíždím. Navíc mě řízení baví, a tak se občas jedu projet jen tak,“ říká čerstvý vítěz Evropské ligy.

Pětidveřový model Audi A5 Sportback v sobě snoubí to nejlepší z několika různých druhů automobilů: eleganci kupé, komfort sedanu a praktické přednosti kombi. Na český trh byl uveden na podzim minulého roku a okamžitě si získal oblibu zákazníků.

Klíče od nového vozu Tomáši Ujfalušimu symbolicky předal nový VIP&Fleet manažer značky Audi Ondřej Kulich.




Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu