Vyhledávání

Nový Peugeot 408 upevňuje postavení v Latinské Americe

 Buenos Aires, 5. listopadu 2010 

 

PSA Peugeot Citroën upevňuje s novým Peugeotem 408 své postavení

v Latinské  Americe

 

 

Ředitel latinskoamerické divize PSA Peugeot Citroën Carlos Gomes společně s ředitelem PSA Peugeot Citroën Argentina Javierem Varelou Sobradou spustili 5. listopadu 2010 za přítomnosti prezidentky Argentinské republiky Cristiny Fernandez de Kirchner v továrně v El Palomar v provincii Buenos Aires výrobu vozu Peugeot 408.

 

Peugoet 408 představuje nové rozšíření nabídky Peugeot na latinskoamerickém trhu. Svou tříprostorovou koncepcí typu notchback a svými rozměry patří 408 do vyšší třídy vozů, které značka vyrábí v tomto regionu, jenž momentálně zažívá rychlý růst.

 

Tento vůz je již sedmým modelem, který se vyrábí v továrně PSA Peugeot Citroën v El Palomar. Předchozími modely jsou Peugeot 206, kompaktní 207, 307 a Partner, dále vozy Citroën C4 a Berlingo. Při výrobě modelu 408 se tedy bude moci využít zkušeností tohoto průmyslového závodu, kde se již vyrobilo více než 1,2 milionu vozů.

 

Spuštění této nové výroby je dalším potvrzením zaměření skupiny na tento region, který je považován za jeden ze tří prioritních a strategických os jejího průmyslového rozvoje. Skupina do tohoto regionu hodlá v příštích dvou letech investovat 700 milionů eur.

 

Tuto vizi navíc podporují pozitivní perspektivy automobilového trhu v Latinské Americe i výsledky skupiny v tomto regionu. V prvních devíti měsících roku 2010 zde skupina prodala 195 000 vozů a očekává se, že do konce roku dosáhne toto číslo 275 000, což znamená 20 % nárůst oproti roku 2009.

 

Skupina PSA Peugeot Citroën zaměstnává v Latinské Americe více než 10 000 osob. Její průmyslové aktivity v tomto regionu zahrnují čtyři výrobní střediska, z nichž ve dvou se vyrábí automobily (Porto Real v Brazílii a EL Palomar v Argentině) a ve dvou mechanické součásti a motory (jedna továrna v Brazílii, jedna v Argentině). Skupina zde dále provozuje Tech Center (centrum pro výzkum a vývoj), který propojuje jednotlivé výrobní továrny v regionu, jimž poskytuje potřebnou technickou podporu při vývoji a výrobě automobilů.

 

 

Martina Bedrnová                                                                                   Radka Matthey

Public relations                                                                                       Public relations

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o                                                  PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu