Vyhledávání

Nový srpnový rekord v podobě 60 400 prodaných vozů z Mladé Boleslavi

ŠKODA ve druhém pololetí pokračuje v růstu
› Prodeje v prvních osmi měsících roku 2011 vzrostly o 18,3 procent
› Celkem bylo dodáno 583.600 vozů
› Nový srpnový rekord v podobě 60.400 prodaných vozů
› Začátek modelové ofenzívy na autosalonu IAA ve Frankfurtu

Mladá Boleslav, 8. září 2011 – ŠKODA i ve druhém pololetí pokračuje v růstu.
Prodeje za období leden až srpen 2011 vzrostly o 18,3 procent na celkem
583.600 vozů (leden až srpen 2010: 493.200 vozů). Se 60.400 prodanými vozy
dosáhla značka také nového srpnového rekordu (srpen 2010: 55.900).
„ŠKODA drží vysoké tempo a nadále roste,“ prohlásil Jürgen Stackmann, člen
představenstva ŠKODA za oblast prodeje a marketingu. „S ohledem na naši Růstovou
strategii 2018 jsme na dobré cestě a na všech trzích na celém světě zaznamenáváme
nárůst. Tento kurz také chceme udržet. Velkou měrou k tomu přispějí nové modely. Se
studií MissionL, blízkou sériovému stavu, odstartujeme za několik dní na IAA ve
Frankfurtu modelovou ofenzívu značky ŠKODA pro příští léta.“

Na domácím českém trhu ŠKODA v srpnu posílila o 5,3 procent. Automobilka v srpnu
zákazníkům dodala celkem 4.000 vozů.

V dalších zemích střední a východní Evropy značka v uplynulém roce dále upevňovala
svou pozici: na Ukrajině vzrostly prodeje o 6,8 procent. Ve Slovinsku činil růst 3,3
procenta, v Maďarsku 5,5 procent, v Chorvatsku 77,5 procent.
V západní Evropě automobilka své prodeje lehce zvýšila (plus 0,2 procenta) na 21.400
vozů. Jednotlivé trhy rostly podstatně silněji. V Norsku dosáhla ŠKODA v srpnu
historického rekordu. Výrazného růstu bylo dosaženo ve Velké Británii (plus 39,4
procent) a ve Švédsku (plus 20,8 procent). Ve Španělsku vzrostly prodeje o 10,5
procent, ve Francii o 11,1 procent a ve Finsku o 16,3 procent.
Nadále dynamicky se v srpnu vyvíjely i prodeje na růstových trzích Číny, Indie a Ruska.
Dodávky zákazníkům v Číně vzrostly v srpnu o 20,2 procent na 18.800 vozů. V Rusku
dosáhla ŠKODA se 4.900 prodanými vozy růstu o 12,0 procent v porovnání se stejným
měsícem minulého roku. Více než polovina objemu prodejů na ruském trhu přitom
připadla na model Octavia. V Indii v srpnu odbyt vzrostl o 37,3 procent na 2.100 vozů.
Také na dalších mimoevropských trzích vládne po vozech značky ŠKODA stále vyšší
poptávka. V Austrálii dosáhla značka v srpnu nejlepšího prodejního výsledku v historii
firmy.


Dodávky zákazníkům v srpnu 2011 (jednotlivé modely značky ŠKODA
v porovnání se srpnem 2010):
Octavia (26.300 vozů/plus 12,7 procent), Fabia (18.700 vozů/plus 13,3 procent), Superb
(8.100 vozů/plus 2,1 procent), Yeti (4.000 vozů/plus 0,9 procent), Roomster (2.600
vozů/plus 10,8 procent).

Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu